Re: znaczenie wzrostu

Data: 2001-02-15 20:21:18
Temat: Re: znaczenie wzrostu
Od: <d...@p...onet.pl>

KS//Kayu napisał:

<ciach>
> Jakie znaczenie (Waszym zdaniem) ma wzrost partnera?
> Czy to że dziewczyna jest o około 3cm wyższa od chłopaka może stanowić jakiś
> problem?
>
> Niedawno poznałem dziewczynę której przeszkadza to że jestem niższy od niej
> (ja mam jakieś 173 cm).
> Mi jej wzrost prawie nie przeszkadza.
> Czy warto starać się dalej. Co może być dalej, czy wzrost może przestać być
> dla niej problemem, czy wręcz przeciwnie.
<ciach>
> K.S.

Mam tyle samo wzrostu co Ty, wiec poczuwam sie do napisania czegos "w imieniu"
Niewysokich, którzy potencjalnie moga miec problemy wzrostowe z kobietami,
chociaz nigdy dokladnie takiego samego problemu jak Ty nie mialem.

Nigdy nie bylem w dluzszym zwiazku z kobieta wyzsza od siebie [co najwyzej
równego wzrostu], ale kiedys romansowalem z dziewczyna wyzsza o te 2-3 cm.

Jej to nie przeszkadzalo [i z tego, co wiem od swoich kolezanek i znajomych -
zrobilem wtedy maly research :-) - przynajmniej na poziomie deklaracji, zwykle
kobietom to raczej nie przeszkadza: "nie to sie liczy bla bla bla"],

ale niestety przeszkadzalo to mnie.

Nie to, ze chcialem wyraznie górowac fizycznie [na co i tak nie bylo szans, bo
macho ze mnie zaden], ale obawiam sie w takich relacjach pewnej dozy
poblazliwosci ze strony kobiety, lekkiego skrzywienia w strone traktowania
nizszego mezczyzny troche niepowaznie. Z drugiej strony kobiety nie musza sie
pewnie w takich zwiazkach obawiac przemocy fizycznej (albo mniej), co jest
dobre, ale ta (wyimaginowana?) sklonnosc do poblazliwosci odstrecza mnie od
kobiet wyzszych. Aha, jeszcze zauwazylem ciekawa rzecz - nie pamietam, zeby
jakakolwiek kobieta naprawde wysoka wydawala mi sie kiedykolwiek atrakcyjna
seksualnie - oczywiscie seks to nie wszystko, ale seks to nie jest nic nie
znaczacy szczegól. Chyba traktuje je jak nieco inny gatunek :-))

Anyway, roznicy wzrostu nie mozna nawet teoretycznie zmienic (jak przynajmniej
w pewnym stopniu niedopasowania psychicznego), wiec jesli ja uwiera juz teraz,
to nie wiem, czy moze ja przestac uwierac kiedykolwiek, ale czekam na inne
opinie i doswiadczenia. Mnie to tez ciekawi.

Pozdrawiam

Paw.