John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

21. Data: 2018-04-19 21:38:24

Temat: Re: John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 21:05, pinokio pisze:

> W kulturach niezaawansowanych technologicznie taką inicjacją było na
> przykład zabicie lwa czy pozostawienie w lesie na kilka dni, po czym
> dzieci przechodziły z opieki matki do ojca.

... gdy psychika dziecka była już zindoktrynowana przez kobietę. A cóż
mogła wszczepić dziecku matka, która od samego początku prowadzi z
mężczyzną utajoną wojnę podyktowaną przekonaniem, że ona MUSI dominować
gdyż nie jest w stanie zaufać. A na samym początku kobieta istotnie
musiała dominować gdyż rozbrykany i nieświadomy mężczyzna wcale nie miał
zamiaru opiekować się nią i dzieckiem. Ale czasy się zmieniają i
mężczyźni stali się świadomi swojego udziału w tworzeniu potomstwa oraz
odpowiedzialni za wychowanie tego potomstwa lecz władzę w rodzinie,
dawno, dawno temu, przejęła kobieta i ani myśli podzielić się tą władzą
oraz odpowiedzialnością do spółki z mężczyzną. A władza, jak to władza,
zawsze deprawuje władcę, również tego rodzinnego, więc i jest
współczesna kobieta skrajnie zdeprawowana i zaszczepia tą swoją
deprawację swoim następczyniom.

> dlaczego niezależnym?

Bo to jest bardzo ważne, by mieć wiedzę we własnej głowie i podejmować
decyzje na bazie tej wiedzy nie obciążając swoimi decyzjami nikogo poza
sobą. Rodzice nie są w stanie nauczyć wszystkiego a i tak zdarzenia w
życiu już dorosłego dziecka nigdy nie będą dokładnie takie same jak
doświadczenia rodziców. Dlatego tak ważne są te najważniejsze
doświadczenia, które stanowią podwaliny całego systemu Wiedzy na
podstawie których możemy ekstrapolować nasze doświadczenia by móc
wybierać rozwiązania optymalne. Jeżeli jądro systemu Wiedzy jest zdrowe
i zdolne odróżniać dobro od zła to i cała konstrukcja będzie zdrowa.

> Były jakieś badania że przestają czynić zło?

Mogę tylko powiedzieć co się dzieje w moim otoczeniu, na które jestem w
stanie bezpośrednio oddziaływać, i w którym nastąpiły ogromne, pozytywne
zmiany dostrzegane nie tylko przeze mnie. Niezwykle trudno jest
doprowadzić do przełomu (osiągnięcia oświecenia) u człowieka
deprawowanego od samego zarania więc i proces terapeutyczny przebiega
dość wolno.

Ale mnie mnie chodzi o to by rozpowszechnić metodę terapeutyczną,
chociaż i takowa - w okresie przejściowym - jest potrzebna. Chodzi o to
by wdrożyć system edukacyjny zabezpieczający dziecko przed infekcją
wirusem niewiedzy, który ma swój początek w zakazie poznawczym
narzucanym dziecku przez nieświadomych rodziców. Terapia powinna
dotyczyć dorosłych, którzy zamierzają wychowywać - lub już wychowują -
dzieci. Dobre wychowanie seksualne dziecka wśród rodziców łącznie z
inicjacją seksualną to najlepsza szczepionka przeciwko wszelkim chorobom
Umysłu, a w konsekwencji i przeciwko chorobom ciała, które swój początek
mają w Psyche.

A propos Psyche to polecam książeczkę Jadwigi Wais zatytułowaną
"Gilgamesz i Psyche. Z antropologii przemiany duchowej". Naprawdę warto
ją przeczytać

LeoTar Gnostyk

22. Data: 2018-04-19 21:47:00

Temat: Re: znami a kobietami
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> "Nie, mężczyźni potrzebują czegoś innego. Potrzebują głębokiego
> zrozumienia, dlaczego tęsknią za przygodami i bitwami, i Piękną --
> i dlaczego Bóg ich takich stworzył. Potrzebują też głębszego
> zrozumienia, dlaczego kobiety tęsknią za tym, żeby o nie walczono,
> żeby porwała je przygoda i żeby być Piękną. Właśnie dlatego, że
> Bóg je takie stworzył."

Ciekawe jest nie to, ale dlaczego kobiety UDAJĄ, że to wszystko nieprawda!

--
XL

23. Data: 2018-04-19 21:52:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 21:47, XL pisze:

> Ciekawe jest nie to, ale dlaczego kobiety UDAJĄ, że to wszystko
> nieprawda!

Bo, by być potem konsekwentnymi, musiałyby same przed sobą przyznać się
do najgorszego z najgorszych.:)

LeoTar Gnostyk

24. Data: 2018-04-19 22:44:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-19 o 21:47, XL pisze:

> Ciekawe jest nie to, ale dlaczego kobiety UDAJĄ, że to wszystko nieprawda!

Nie udają, bo nieprawdą jest, że bóg jest stworzył.
Ciekawe jest to, dlaczego niektóre kobiety udają, że bóg je stworzył.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-04-19 23:06:30

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:
Ciekawe jest nie to, ale dlaczego kobiety UDAJĄ, że to wszystko nieprawda!

Bo mają facetów w dupie dopóki oni spełniają ich oczekiwania.

26. Data: 2018-04-20 06:02:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 23:06, z...@g...com pisze:

> Bo mają facetów w dupie dopóki oni spełniają ich oczekiwania.

Bingo!

LeoTar Gnostyk

27. Data: 2018-04-20 09:24:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL napisała:
> Ciekawe jest nie to, ale dlaczego kobiety UDAJĄ, że to wszystko nieprawda!
>
> Bo mają facetów w dupie dopóki oni spełniają ich oczekiwania.

Współczuję Ci bardzo.

--
XL

28. Data: 2018-04-20 09:26:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Bingo!

Współczuję Wam. Mój facet też Wam współczuje.

--
XL

29. Data: 2018-04-20 09:32:13

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora