znowu o grillu - proszę o coś łatwego

1. Data: 2002-05-24 08:33:27

Temat: znowu o grillu - proszę o coś łatwego
Od: "Anika" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jutro przychodzą do mnie znajomi (2 osoby, nie jakas tam impreza).
Będziemy grilować. No ichciałabym coś fajnego przygotować (koleżanka, która
przychodzi jest niezła w gotowaniu i zwykla kiełbasa raczej nie wchodzi w
grę) Bardzo proszę o jakiś ciekawy przepis (tylko łatwy i bez marynowania
przez np. dobę) np. na łososia albo coś innego. A moze macie jakieś pomysły
co podać dodatkowo przy takiej okazji?

Czekam niecierpliwie, bo musze jeszcze zrobić zakupy...:))

Pozdrowienia
Anika

1. Data: 2002-05-24 08:34:25

Temat: Re: znowu o grillu - proszę o coś łatwego
Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anika <a...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

> przez np. dobę) np. na łososia albo coś innego. A moze macie jakieś pomysły
> co podać dodatkowo przy takiej okazji?

Uha uha!
Pomysły na wyśmienite i proste potrawy grillowe znajdują się tutaj:
http://www.mniammniam.pl/dzial.php?d=NG

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-24 08:41:14

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję kaszankę!
Najlepiej kupić takie kaszaneczki male po jednej na porcję. U nas takie
bywają.
Podpiec z jednej strony, odwrócić. Górną przypieczoną stronę naciąć ostrym
nożem wzdłuż, tak ze 3 cm od końców. Jak to się samoistnie rozchyli w
nacięcie nasypać posiekanego szczypioru (spring onion ) i polać jakimś
pikantnym sosem np typu ketchup.

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-05-24 16:44:20

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do kaszanki z grila bardzo dobra jest sałatka z takich oto skladnikow;

30 dag ugotowanych ziemniakow
2 kwaszone ogorki
1 cebula
1 lyżka musztardy
1 łyżeczka oliwy
przyprawy(np.oregano,bazylia) albo vegeta srodziemnomorska

Ania Wojciechowska
0 600 073 049
Użytkownik "Kamas" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nożem wzdłuż, tak ze 3 cm od końców. Jak to się samoistnie rozchyli w
> nacięcie nasypać posiekanego szczypioru (spring onion ) i polać jakimś

Zrobilem wczoraj szparagi...
Zupka szparagowa wg Maklowicza (P?)
Kochani! Pomożecie???
piersi z serkiem - dla Bożenki i nie tylko (p)
Sos KABUL