piersi z serkiem - dla Bożenki i nie tylko (p)

1. Data: 2002-05-24 07:39:25

Temat: piersi z serkiem - dla Bożenki i nie tylko (p)
Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Uff, dziś już po egzaminie. Było nieźle, także jestem pozytywnie
nastawiona... I zgodnie z obietnicą wklepuję piersi z kury zawijane z
twarozkiem wg przepisu gazetowego (proporcje na 4 osoby):
8 pojedynczych filetów z piersi kury
40 dag twarożku
8 plastrów boczku
ząbek czosnku
1/2 pęczka natki pietruszki
1/2 pęczka szczypiorku
zółtko
1/2 szklanki białego wytrawnego wina
1/2 szklanki bulionu
sól, pieprz

Filety lekko rozbić. Czosnek rozgnieść (wycisnąć). NAtkę i szczypiorek
posiekać. Połowę twarożku utrzeć z żółtkiem, czosnkiem oraz połową ziół.
Przyprawić solą i pieprzem, rozsamrować na mięsie. Zwinąc roladki, kazdą
owinąć plastrem boczku i spiąc wykałaczką. Roladki włożyć do żaroodpornej
formy, podlać bulionem i winem, Piec ok. 15 minut w temp. 200 stopni (ja
piekę dłużej, bo kiedyś podalam pol surowe, wiec pol godziny najmniej).
Roladki wyjąc. Sos zachować. Resztę twarożku wymieszać z sosem z pieczenia,
dodać resztę ziół, przyprawić solą i pieprzem.

Smacznego,
Pozdrawiam,
Anka P.

GG#1234892

1. Data: 2002-05-24 09:51:22

Temat: Re: piersi z serkiem - dla Bożenki i nie tylko (p)
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uff, dziś już po egzaminie. Było nieźle, także jestem pozytywnie
> nastawiona... I zgodnie z obietnicą wklepuję piersi z kury zawijane z
> twarozkiem wg przepisu gazetowego (proporcje na 4 osoby):

<ciach...>

> Smacznego,
> Pozdrawiam,
> Anka P.

Aniu,
Dzieki za przepis :o) Wygladaja smakowicie. W sobote napewno wyprobuje :o))

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk