Re: żona nie daje

From: Bischoop <B...@b...kreml.russia>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: żona nie daje
Date: Sun, 22 Dec 2002 07:00:29 +0000 (UTC)

Dnia sob, 21 gru 2002 o 23:46 GMT Arko napisał(a):

> [...]
> "to" raz na 2 tygodnie to jest dobrze...tymczasem ja potrzebuje przynajmniej
> raz na 2 dni. Staram sie jak moge, ale jakbym spał obok "kłody
> dębowej"....tez jestem zmęczony nieraz po całym dniu pracy na budowie ale i
> tak mam ochote na małe conieco a tu wciąż słysze "rano, dobrze ?" a potem
> rano słysze "wieczorem, dobrze ?" i tak w kółko. Nie wiem czym to jest
> spowodowane, ale chyba ona juz mnie nie kocha....ostatnio miała mały
> romansik, zabujał sie w swoim szefie w pracy, który ma więcej kasy odemnie i
> jest lepiej zbudowany - sama mi to powiedziała - przebaczyłem jej, ale widze

Jestes pewien ze byl to romans...?
Moze wina lezy po twojej stronie, po to ci powiedziala o szefie bys o
siebie zadbal......? Nie napisales czy twoja zona wczesniej pracowala
czy nie, od kiedy jest taka oziebla jesli od tej pory od ktorej zaczela
pracowac to wiele tlumaczy, zmeczenie praca, stres, i zawsze robota w
domu jeszcze tez jest, w koncu kladzie sie do lozka i mysli tylko o tym
by zasnac.

> [...]
> nadchodzą "czarne chmury". Jestem przekonany że wina leży po jej sronie, a
> ona jest przekonana że to przez mój charakter (jestem bardzo uparty-podobno)
> Nie wiem co dalej robić.....nie chce się rozstawać, bo spędziliśmy już razem
> dużo czasu i przeżyliśmy też chwile dłuższej rozłąki ale nie wiem jak długo
> tak jeszcze wytrzymam....nie wiem czy nie doprowadze do tego że nasz związek
> bedzie w stylu "ja sobie pujde do burdeliku po to czego mi nie dajesz a ty
> sobie idz do szefa po to czego ja nie moge ci dać, ale nadal bedziemy

Tak na to rzeczywiscie nie mozesz pozwolic, malzenstwem jestescie krotki
czas, taki zwiazek lepiej byloby poprostu rozwiazac.

> Poradźcie co robić ?
> Dodam ze: 1) wcześniej nie była taka oziębła (także to nie jest wrodzone)

Ludzie sie zmieniaja, i wiele zalezy od srodowiska

> 2) nie mamy dzieci (więc może jednak rozstanie nie byłoby aż takie złe-nie
> krzywdzimy nikogo)

Wszak nie wyrzadzidcie nikomu krzywdy

> 3) ja tez sie nie zminiłem - zawsze taki byłem i ona wiedziała o tym
> ("widziały gały co brały")

Czyli musi byc cos co sie jej podoba

> 4) większość naszych kłótni to spory o pieniądze - zawsze jej mało (no cóż
> tak ją rodzice rozpieścili że ma zawyżony standard-jest pępkiem świata)
> obecnie haruje(my) na jej samochód Toyota Corolla rocznik 2003, podczas gdy
> ja jeżdze 12 letnim gruchotem i nie padło jeszcze ani słowo na temat że
> "może kiedyś kupimy tobie dobre auto"
> i może na tym skończe bo im więcej pisze tym bardziej mam tego wszystkiego
> dość....

Wlasnie pieniadze, nie jedna rodzine doprowadzily do ruiny, radze
porozmawiaz z zona, i pokaz jej ile mielibyscie pieniedzy dla siebie
gdyby nie ten samochod, przetlumacz to jej w ten sposob ile moglaby
sobie ciuszkow pokupowac i kosmetykow. Po co wam samochod na ktory was
nie stac, nie sztuka posiadac samochod lecz go utrzymac, to sie wiaze
niestety z kosztami. Jesli zona bedzie rozumna kobieta i odpowiedzialna
podejmie wlasciwa decyzje.

Adi seks niestety jest bardzo wazny w zwiazku, przyklad masz na sobie,
postaraj sie przemyslec, czy aby wina nie jest rowniez po twojej
stronie, kobiecie moze odebrac ochote na seks wiele rzeczy przykladowo:
- brak higieny
- natarczywosc
- brak delikatnosci
- podchodzisz do nie bezuczuciowo
- nie okazujesz jej milosci
- traktujesz przedmiotowo

Jesli ktorys punkt poswiadcza twoja osobe to zmien to, jesli nie,
pogadaj z zona otwarcie, znajdzcie przyczyne. Nie dojdziecie do skutku,
i okaze sie ze faktycznie ma kogos, to wywal ja za drzwi i walizki
wyrzuc na okno na jej corolle.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %