Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!

Data: 2007-03-12 17:56:37
Temat: Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: m...@y...com

On Mar 12, 5:27 pm, "Przyczajony" <a...@...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1173629759.348521.214030@t69g2000cwt.
googlegroups.com...

> Przepraszam jeżeli Cie uraziłem.

>Nie ma sprawy. Nie jestem obrażalska, jeśli ktoś jest skłonny do rozmowy.

> Ta grupa była kiedys naprawdę sympatyczna, ale najpierw dzu postanowił rozprawić
> sie z MB

Gdyby TEN KTOŚ (wiesz, dlaczego nie używam imienia i nazwiska tej
pani) był naprawdę sympatyczny, nigdy nie pozwoliłby sobie na
obrażanie mnie i innych osób tylko z tego powodu, że wyrażamy wobec
siebie sympatię powyżej średniej krajowej...
Ja akurat nie mam powodu tęsknić za TYM KIMŚ... natomiast DżuDżu mi
XLodpowiada. Inteligencja górą nad starą fryturą :-)

> i mocno zatruł pozytywna atmosfere,

Nie zauważyłam... raczej przeciwnie - jest cool :-)

> a kiedy dzu na jakis czas zniknąl
> to Slavi zaczął wysyłac swoje nie wiadomo czemu i komu dedykowane posty.

No jak to komu - często dedykowane także mnie, bo ja jestem miłą osobą
po prostu.
On ma swoje priorytety, ale one nikomu raczej życia nie zatruły...

> pewno znaczna ich część nie ma nic wspólnego z gotowaniem.

Tak, jak kłótnie wielu "miłych" osób tutaj...

> Ja nie chce uzywać żadnych filtrów, nie chcę się zastanawiać czy ktoś codziennie
> zmienia nicka, żeby filtry omijac.

Kto??? - Slavi? Ja? DżuDżu?

> Chcę żeby grupa była taka jak kiedyś i nic więcej.

Wszystko płynie...padł nawet Związek Radziecki, a Ty chcesz, aby
wszystko stało w miejscu? Daj spokój, bądź na luzie, bądź hippie ;-)