zrobilam ciasto:-(

1. Data: 2002-11-21 15:27:18

Temat: zrobilam ciasto:-(
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam ciasto, kremowka kokosowa, przepis od Lilla
Ale jakos nie jestem zadowolona buuu
jakos sie rozlatuje, slodkie strasznie.........no chyba ze jak wystygnie,
porzadnie bedzie sie lepiej kroic, bo na razie to lyzka wybieram:-))
a stygnie jzu 2 godz.
buuu
Beatka

1. Data: 2002-11-22 05:51:26

Temat: Re: zrobilam ciasto:-(
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

np mi smakowała i mojemu Misiowi też (zajadał się nią długo)
wszystko kwestią smaku - mi ten przepis pasuje

pozdrawiam w piątek ;)

1. Data: 2002-11-22 06:37:12

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-22 10:00:54

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arkjat$d1a$...@n...tpi.pl...

> [...]
> po zrobieniu tego ciasta; bo do tej pory kremowka zawsze wychodzila,
> a czy bardzo smakowala, to juz kwestia gustu.

wystyglo i kroi sie o wiele lepiej, tylko jak dla mnie za slodkie, ale to
nie problem nastepnym razem dam mniej cukru:-))
najgorsze ze moj facet nie lubi wiorek, no i ide dzisiaj z blacha do
kolezanki, same"opylimy":-)))
pozdrowka
Beatka

Jaki dodatek?