zupa koperkowa

1. Data: 2003-05-29 07:01:48

Temat: zupa koperkowa
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak się zastanawiam co dziś na obiad i tak mi się zachciało zupki
koperkowej. hmm... ale no właśnie. tak się zastanawiam czy mogę ją ugotować
na skrzydle z indyka. moja mama zawsze robiła ja na żeberkach i była....
palce lizać. podzielcie się swoimi przepisami na tę zupkę.

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-29 08:18:27

Temat: Re: zupa koperkowa
Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
była....
> palce lizać. podzielcie się swoimi przepisami na tę zupkę.

Witam wszytkich.
Jestem "nowy" (nie uwzględniając dwóch postów) i od dawna chciałem
się jakosik włączyć, ale ... Nazywam się Piotr Wierciak, jestem z
Kraku. Życie, kilka lat temu, zmusilo mnie do nauczenia się
gotowania i tak już zostało (żona to niemiłosiernie wykorzystuje;).
W kwestii gotowania: jestem samoukiem i nigdy nie stosuję sie do
przepisów - robię wszystko na "czuja" . Najczęściej ;) nieźle mi to
wychodzi.

Wracając do koperkowej_prawie_mojej_ulubionej:
Ja zawsze robię na kości ze schabu i oczywiście z włoszczyzną.
Najważniejsze jest by przynajmniej połowę (ja na początku gotowania
wrzucam tylko "grubsze" części) koperku wrzucać do zupki po jej
zabieleniu śmietaną. Wychodzi wtedy piękny zieloniutki kolor.
Dodatki - oczywiście ryż.

Wkład może być IMHO dowolny. Ja staram się tylko nie łączyć
kurczęciny z wieprzowiną.

pzdr Piotr Wierciak

1. Data: 2003-05-29 08:27:29

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wierciak" <p...@m...hts.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dodatki - oczywiście ryż.
>
> Wkład może być IMHO dowolny. Ja staram się tylko nie łączyć

to prawie tak jak ja tylko że zamiast ryżu dawałam ziemniaczki. ale dziś
wypróbuje z ryżem.

--
pozdrowienia
Aneta