zurawina pozna jesienia

10. Data: 2002-12-01 00:27:17

Temat: Re: zurawina - Dirkowi i Januszowi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "WojtekP" <d...@p...com.pl>
> wy tu gadu gadu, a i tu w Malopolsce nadal jesien, wiec moglbym myknac i
> posadzic zurawinke, jakbym gdzies jeszcze dostal i moznaby jeszcze sadzic.
> Wiec pytam STANOWCZO - mozna sadzic ???
>
> wojtek Pa

a skad masz sadzonki
wypatrywalem ich wszedzie przy okazji
ale nie wpadly mi w oko
:((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. sadzonek morw tez nigdzie nie znalazlem
tylko same nasiona

12. Data: 2002-12-01 11:45:22

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> ps. sadzonek morw tez nigdzie nie znalazlem
> tylko same nasiona

Siewki morwy u nas na Woli do woli (:-)).Wprawdzie jeszcze małe ale szybko
rosną . Teraz już chyba potrafię odróżnić morwę od lipy (:-)).

Pozdrawiam-Jagoda

13. Data: 2002-12-01 14:56:41

Temat: Re: zurawina pozna jesienia - Tadziowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy sam kwasny torf
> nie bedzie dla niej zbyt tresciwy
> ?
> w naturze o ile pamietam
> rosnie ona na stanowiskach bardziej ubogich

Masz calkowita racje. to powinien byc kwasny torf na pol z piaskiem.
a co do sadzonek. Masz racje, ze nie jest o nie latwo. Znalazlem w necie
taki adresik:
http://republika.pl/botulk/
no imam zamiar napisac o sadzonki -
OCZYWISCIE juz na wiosne.

wojtek Pa

14. Data: 2002-12-01 14:59:51

Temat: Re: zurawina - Kochanemu Krzysiowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem STANOWCZO za późno .Przecież lada dzień mróz i śnieg więc co
da
> to sadzenie ? No chyba że traktujesz to jak zadołowanie - zawsze lepiej w
> ziemi pod przykryciem niż w doniczce .

To nie tak... oczywiscie, ze teraz WYDAJE SIE za pozno. ale Stefan Buczacki
pisze wyraznie - sadzic na PrZELOMIE jesieni i zimy - nie pisze dlaczego,
stad bylo moje pytanie. Ale zdaje sie, ze w przyszlym tygodniu i tak nie
pojade na wies, a za dwa tygodnie bedzie zima, wiec poczekam do wiosny.
WSZAKZE pytanie pozostalo....
Wojtek Pa

15. Data: 2002-12-01 17:21:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Siewki morwy u nas na Woli do woli (:-)).Wprawdzie jeszcze małe ale szybko
> rosną . Teraz już chyba potrafię odróżnić morwę od lipy (:-)).
>
> Pozdrawiam-Jagoda

ze spytam tylko
morwa czarna czy biala
?

16. Data: 2002-12-01 17:22:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>.... Masz racje, ze nie jest o nie latwo. Znalazlem w necie
> taki adresik:
> http://republika.pl/botulk/
> no imam zamiar napisac o sadzonki -
> OCZYWISCIE juz na wiosne.

w marcu powinienem przejezdzac ze dwa razy przez Goluchow
bardzo mi pasuje ten adresik
:)
wielkie dzieki
:)
> wojtek Pa
:)

17. Data: 2002-12-01 18:38:00

Temat: Re: zurawina pozna jesienia
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message news:asbaad$969$1@news.tpi.pl...
> Hejka. Oj zadymia na wschód od stolicy, aż do Bugu zadymia. Podlasie
> Południowe zawiane śniegiem, sople wiszą. A jak tam dalej zawiewa, to niech
> się Łukaszenka martwi.

Indiane tez zadymilo. A w nocy -10 C.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2002-12-01 19:44:28

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:cGsG9.59727$%p6.3293374@twister.neo.rr.com...
> "
>
> Indiane tez zadymilo. A w nocy -10 C.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

nie mowi sie Indiane ino INDIANINA. wiem, bo ogladalem westerny.
Wojtek Pa

19. Data: 2002-12-01 20:56:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message news:asdok0$c25$1@news.tpi.pl...

> nie mowi sie Indiane ino INDIANINA. wiem, bo ogladalem westerny.

Mieszkancy Indiany to, jak sama nazwa wskazuje, Hoosierzy
(pochodzenie slowa Hoosier jest nieznane). Pewnie tez na
jakichs filmach to jest. Ale nie "Indiana Jones" :-)

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2002-12-01 21:36:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:mIuG9.59768$%p
> (pochodzenie slowa Hoosier jest nieznane).
Przecież pochodzi ono wprost od słowa hoosarz, hoosaria :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

snieguliczka
nasiona magnolii i co dalej ?