zurawina pozna jesienia

51. Data: 2002-12-02 19:02:14

Temat: Re: zurawina pozna jesienia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Ja tam szykuję się na tego ,,jakiegoś tam rzekomego'', który w tym
> roku się objawił --> w przyszłym roku zgodnie ze wszystkimi
> zaleceniami opryskam profilaktycznie przed i po kwitnieniu...
>
> A z innych? Kiedyś p. Myśliwiec mnie przestrzegał przed iglakami --
> przenoszą przędziorki, które przełażą na winorośla... Ale co ja
> poradzę, skoro te iglaki takie ładne... :)

O czym Wy u licha mówicie? Jakie mączniaki?? Jakie przędziorki?
A w życiu czegoś takiego nie widziałem ;-)
Zbyt łatwo ulegacie wrogiej propagandzie producentów i dystrybutorów chemii
ogrodowej... :-(((
W górę serca!!! Nigdy nie zagaśnie..!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

52. Data: 2002-12-02 19:48:30

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> O czym Wy u licha mówicie? Jakie mączniaki??

Zdjęcia Ci pokazać? Zresztą, jak dorobię odpowiednią kolumnę w tabeli,
to będą...

> Jakie przędziorki?

A to nie ja. To Darek (palcem nie pokazując) :)

> A w życiu czegoś takiego nie widziałem ;-)

Boś młody...

> W górę serca!!! Nigdy nie zagaśnie..!!!

A kto z nami nie wypije...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Nowy poczmistrz przybyły do Kodnia
pojął trzy żony w ciągu tygodnia.

53. Data: 2002-12-02 23:36:06

Temat: Re: zurawina - Kochanemu Krzysiowi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2002-12-02 23:36:24

Temat: Re: zurawina - Dirkowi i Januszowi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

55. Data: 2002-12-03 03:05:40

Temat: Re: w sprawie husa
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> I jak? I jak? Prawda, że śliczne? Choć jakże inne od Wiedźmina

Sliczne. A jak sie glowny bohater zna na ziolach!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

56. Data: 2002-12-03 09:12:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1isyc5hip.fsf@sapijaszko.net...

> Zdjęcia Ci pokazać?
He!he! ( za przeproszeniem Tadeusza) . Ze zdjęciami to różne cuda można
wyczyniać! Widziałem kiedyś nawet zdjęcia Amerykanów na Księżycu. I co? Może
oni tam byli?!! I zdjęcia dinozaurów tez widziałem. Jak żywe, jak żywe...
Pic na wodę - fotomontaż, jak mawiają gdzies tam. Nie ze mną te numery
Brunner (za przeproszeniem J-23)

> A to nie ja. To Darek (palcem nie pokazując) :)
Darek jest kpiarz pierwszej wody, ale powielanie jego żarcików na poważnie i
straszenie nimi Bogusława to lekka przesada. Jeszcze razem z Robalem (a
gdzież Ona się podziewa?) założą jakąś ligę antyprzędziorkową i wtedy już
wszyscy oszalejemy...

> A kto z nami nie wypije...
Hej! szable w dłoń!!! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

57. Data: 2002-12-03 10:46:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Pelen tekst jest na:
> http://jesienny-pan.w.interia.pl/poezja-jesien/dlugo
sz.htm
> Melodii nie znalazlem.

Też nie znalazlam :-(

Krycha&Co(ty)

58. Data: 2002-12-03 10:52:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :)
> i tylko dlatego ze gdy zamarznie to trudno sie kopie ?

Dokładnie :-) A nawet, gdybym się zawzięła i wzięła chłopa z kilofem,
to w takiej twardej, zimnej dziurze korzenie nie mialyby żadnej szansy.

> [...]
> hehe
> dolek wykopie za wczasu
> ziemie na zasypanie dziury tez bede mial w worku

To jeszcze w tym dolku najpierw rozpal małe ognisko, żeby rozmrozić
ziemię. Albo wykop dół duuuzo większy i te ziemie z worka nasyp i pod
spód.

Krycha&Co(ty)

59. Data: 2002-12-03 11:19:27

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup

> a ktore bardziej Tobie smakuja
> [...]

Zdecydowanie czarne. Są większe, soczystsze, słodsze i zawsze bardzo gęsto
owocują.

Pozdrawiam -Jagoda

60. Data: 2002-12-03 16:00:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Sliczne. A jak sie glowny bohater zna na ziolach!

Ano. A zauważyłeś, jak to bardzo, ale to bardzo osadzone w realiach
jest? Nazwiska, miejsca, nazwy ksiąg i ich autorów, to wszystko w
miarę autentyczne...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--