Re: zwalczanie skrzypu (b. długie)

Data: 2004-05-08 16:21:42
Temat: Re: zwalczanie skrzypu (b. długie)
Od: "Dirko" <d...@w...pl>

W wiadomości news:c7ipqt$10rt$1@news.mm.pl Halina
<k...@n...pf.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Moje cfietki to raczej nie rolnicze, ale czy mogę np. narazić
> sąsiedztwo na jakieś niemiłe konsekwencje? W sklepie ogrodniczym
> mieli tylko Bofix.

Hejka. W kwestii formalnej. Ogrodnictwo wyodrębniło się z rolnictwa
a powierzchnie upraw ogrodniczych (kwiatów też) zalicza się do terenów
użytkowanych rolniczo. Bofixu nie ma wymienionego wśród środków
chwastobójczych, które są w wykazie środków do ochrony roślin
ozdobnych. Skoro Bofix jest zalecany do zwalczania chwastów w
trawnikach, polach golfowych i boiskach, to znaczy, że tak go należy
stosować. Poniżej są szczegóły, które można znaleźć na opakowaniu tego
preparatu:
http://www.dowagro.com/webapps/lit/litorder.asp?file
path=pl/pdfs/noreg/011-07014.pdf&pdf=true
Pozdrawiam nierolniczo Ja...cki