Re: zwi?zki

Data: 2009-08-10 14:49:21
Temat: Re: zwi?zki
Od: glob <r...@g...com>

--------------------------------No

> [...]
> ?e wystarczy wej?? do kk , a dogmatyka zacznie wykrzywia? ka?dego,
> wi?c nie ludzie s? odpowiedzialni tylko, ale przede wszystkim
> struktury kk , kt?re sprawiaj? ?e zachowujecie si? tak samo jak w
> ?redniowieczu, wi?c wyznaj?c to co wyznajesz, wiadomo to zrobi z
> ciebie morderc?.

> Opowie?ci o ?redniowieczu rodem z Rewolucji Francuskiej. No c?- czeg?
> innego mo?na by si? spodziewa? po tobie?
>
> Chiron
>
> p.s.
>
> Mo?e i rzeczywi?cie nie istnieje ?aden spisek przeciw tobie- a tylko ty sam

Che ,widzisz jak manipulujesz chory fanatyku, przecież ja nie piszę o
wszystkich, tylko o tych co podałeś. I o jakiej ty rewolucji piszesz,
determinacja dogmatami wypacza ludzi i pod wpływem tejże zachowują się
tak samo. Czyli jeśli zaczniesz wyznawać dogmat faszyzmu, twoje
zachowanie , nawet bez wiedzy historycznej , wszystko powtórzy jak
było.A rewolucja nastąpiła z powodu tego [jednego z powodów], że
urzędasy i kler doprowadzały do ruiny francję. Król słaby był, więc
wprowadzali w błąd, że wojna jest, a wojny nie było.Król dawał kasę i
tak rujnowało się francję.