związki

831. Data: 2009-08-18 22:17:33

Temat: Re: zwiŕzki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, wysłałam, że już wiem, o co chodzi i w ogóle nie przyszło.

O, teraz przyszło. :)

Ewa

832. Data: 2009-08-18 22:24:13

Temat: Re: związki
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> To ja krzaczę? Ale widzę krzaczki dopiero w Twoich cytatach!

> Ma być to: ISO-8859-2?? No to mam takie.

Przeleć sobie krok po kroku. :)
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

michał

833. Data: 2009-08-18 22:30:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> To ja krzaczę? Ale widzę krzaczki dopiero w Twoich cytatach!
> Ma być to: ISO-8859-2?? No to mam takie.

"iso-..." - inaczej "Europa Środkowa (ISO)"

--
Pozdrawiam - Aicha

834. Data: 2009-08-18 22:31:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Przelea sobie krok po kroku. :)
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Ty też jesteś zarażony...
;P

--
Pozdrawiam - Aicha

835. Data: 2009-08-18 22:43:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ty też jesteś zarażony...
> ;P

Jestem, jestem. Widze, slysze i czuje.:)

michał

836. Data: 2009-08-19 10:17:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> "iso-..." - inaczej "Europa Środkowa (ISO)"

Cały czas mam takie kodowanie ustawione, ale faktycznie, kiedy
odpowiadam XL, zmienia mi się na jakiś bułgarski czy cuś.

Ewa

837. Data: 2009-08-19 10:57:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Cały czas mam takie kodowanie ustawione, ale faktycznie, kiedy odpowiadam
> XL, zmienia mi się na jakiś bułgarski czy cuś.

Korzenie się odzywają.

Qra

838. Data: 2009-08-19 11:33:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Auć! Już wiem, o co chodzi. :)

Najlepiej mieć tak, jak wszyscy (no, zdecydowana większość) - wtedy, jak
ktoś ma źle i krzaczy, to można na niego chózia na Juzia.
Zrób wszystko tak:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
i będzie dobrze. :)

839. Data: 2009-08-19 11:48:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Zrób wszystko tak:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
> i będzie dobrze. :)

O nie, dziękuję. Lubię mojego thunderbirda. :)

Ewa

840. Data: 2009-08-19 12:11:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 12:57:32 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Korzenie się odzywają.
>
> Qra

Ewa jest Bułgarką? - Oooo.
--

Ikselka.

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/