Re: związki

Data: 2009-08-10 20:46:14
Temat: Re: związki
Od: "Chiron" <e...@p...com>

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h5pvql$20l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A propos nawracającego tonu Twoich wypowiedzi. Przyznam jednak, że dosyć
> niefortunnie przykleiłam się ze swoimi spostrzeżeniami.

> Nie rozumiem dlaczego nie zauważyłeś, że z inicjującego posta wybrałam
> wariant nr 1 i go w życiu stosuję. Teoretycznie powinnam obok XL stań na
> piedestale i otrzymać tytuł głoszącego Prawdę i Miłość. Tylko nie głoszę,
> ciekawe dlaczego?

Nie wiem, czy go stosujesz. Nie wnikam w takie rzeczy- bo piszemy o ogólnych
sprawach. Nie personalnie. Poza tym- skąd mogę wiedzieć, jak to wygląda
akurat w Twojej sytuacji? Nigdy o tym nie pisałem- ani do niej nie
nawiązywałem. Jeśli chcesz porozmawiać o tym, dlaczego Ty a nie XL- czy
odwrotnie- to może po prostu wyjaśnijcie to sobie na priv?

pozdrawiam

Chiron