Re: związki

Data: 2009-08-10 20:54:47
Temat: Re: związki
Od: "Chiron" <e...@p...com>

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h5pqms$dh4$1@inews.gazeta.pl...

> Bo okazywanie zaufania to jest uznawanie i szanowanie strefy intymnej
> partnera.

> Nawet to trzeba Ci było pokazać palcem.
> Inne sensowne przykłady będziesz miał jak na talerzu, kiedy jakieś kłopoty
> (odpukać w niemalowane!) się zaczną i Wasza stuprocentowa sielanka się
> zachwieje. Wcale nie muszą to być sprawy seksu, zdrad czy innych podobnych
> sprzeniewierzeń.
> I nie to, żebym Ci coś złego życzył - ale nie mieści mi się w głowie, żeby
> dorosły człowiek w Twoim wieku, był tak naiwny i nieprzygotowany do
> [...]

Michale- naprawdę nie wyobrażam sobie, co i po co miałbym ukrywać? Oprócz
tego, że nie jest mi to do niczego potrzebne- to przecież- poczytaj: gdybym
np zacząłukrywać się z telefonem po otrzymaniu sms-a- to przecież żona by
poznała (jesteśmy ze sobą związani), że coś jest nie tak. To "coś" położyło
by się niechyubnie cieniem na naszym związku- chyba, że bym jej to "coś"
wyjawił. Czy napraedę trudno to zrozumieć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron