zyc jako zul?

71. Data: 2007-01-27 15:22:31

Temat: Re: zyc jako zul?
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

3...@v...googlegroups.com

> Nie.
>
> Paw.

Kiedyś zauważysz, mam nadzieję.

Hanka
;)

72. Data: 2007-01-27 15:24:54

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_()_ ori" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> Jak to ? Jesteś czarnuchem, brat ? :o)

Nie mówi się czarnuchem tylko asfaltem brat. :o)
Czarnuchem mnie obraża. :o)

---
WI

73. Data: 2007-01-27 15:27:08

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@h...googlegroups.com

4...@l...googlegroups.com

> Skoro nie były, to nie ma o czym mówić.
> A jednak mówiłaś ;D

Kurcze, Ciebie pojąć... :)
Zapytałam, czym konkretnie jesteś zainteresowany? Odnośnie fragmentu
rozmowy z WI, który zacytowałeś, już odpowiedziałam - żadne szczególne
emocje nie były zaangażowane :). Ty twierdzisz, że były, tak? No, bo
odnośnie czego napisałeś "A jednak mówiłaś"? Nie możesz wprost
zapytać? :) Bo naprawdę nie wiem do czego się odnosisz, serio. :)

Pozdrawiam,
Magda zdziwiona :)

74. Data: 2007-01-27 15:28:59

Od: "Canizareees" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieszczenie się z wystarczająco już rozpieszczonym Canizantem.

Wlasnie dlatego pisze tutaj, na necie, a nie powiedzialbym
czegos takiego nikomu - bo wiekszosc podsumuje tak jak
Ty, czyli na "zdrowy chlopski rozum".
Niepotrzebnie napisalem "nudny", bo to nie do konca
oddaje to, jak jest. Ja nie mam pretensji, mi nie chodzi
o skarge, ze "kurwa zrobcie cos, bo mi sie nudzi".

Ciezko dawac ludziom cokolwiek,gdy to co ich
kreci dla Ciebie jest czyms nie wzbudzajacym emocji.
Gdy nie podzielasz ich dazen, uczuc, pragnien.

Troche tak jak u bohatera serialu "Dexter" , tyle ze
nie mam zadnych morderczych zapedow.

Sorry mastah, moze nie masz takich problemow, takich
refleksji, ale zycie doprowadzilo mnie do takiego punktu
o jakim troche nieudolnie pisze.
A moze dla ciebie kazdy kto ma jakies refleksje
nt. zycia to "pedal" i zwyczajnie nie wnikasz.

75. Data: 2007-01-27 15:31:57

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Canizareees<p...@i...pl>

[...]
> A moze dla ciebie kazdy kto ma jakies refleksje
> nt. zycia to "pedal" i zwyczajnie nie wnikasz.

Yeah, right :D

Paw

76. Data: 2007-01-27 15:35:19

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

ptaszek Kurcze, Ciebie pojąć... :)
ptaszek Zapytałam, czym konkretnie jesteś zainteresowany? Odnośnie fragmentu
ptaszek rozmowy z WI, który zacytowałeś, już odpowiedziałam - żadne szczególne
ptaszek emocje nie były zaangażowane :). Ty twierdzisz, że były, tak? No, bo
ptaszek odnośnie czego napisałeś "A jednak mówiłaś"? Nie możesz wprost
ptaszek zapytać? :) Bo naprawdę nie wiem do czego się odnosisz, serio. :)

Taka okazja, by przedstawić swój własny opis w kolejnej już wersji, a ty się
krygujesz jakimiś szczegółami :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

77. Data: 2007-01-27 15:44:26

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 16:35, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Taka okazja, by przedstawić swój własny opis w kolejnej już wersji, a ty się

ptaszek kurcze, i Ty, ptaszek, kurcze, też, ptaszek, kurcze, nie
rozumiesz? :))
ptaszek jak ktoś jeszcze nie zrozumiał,
ptaszek to po co kolejny
ptaszek raz powtarzać?
ptaszek I tak nie zrozumie :)

ptaszek PS. Przepraszam za brak ptaszków :) Nie gniewaj się :) Coś z
tym zrobię. Kiedyś :)

ptaszek Pozdrawiam,
Ptaszek Magda

78. Data: 2007-01-27 15:44:52

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena<j...@i...pl>
> [...]

> odnośnie czego napisałeś "A jednak mówiłaś"? Nie możesz wprost
> zapytać? :) Bo naprawdę nie wiem do czego się odnosisz, serio. :)

Już odpowiedziałaś na moje pytanie. A ja wyjaśniłem Twoje wątpliwości.
A może dopiero w tej chwili, kto wie? :)

Paff

79. Data: 2007-01-27 15:46:24

Od: "Canizareees" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wydaje Ci się, że to właśnie jest dobry punkt wyjścia
> do 'skoku wzwyż'?

Tak.
Tyklo nie zyje przeciez w prozni.
Jesli chce cos robic, to adresatem moze byc
tylko drugi czlowiek, inaczej to chyba troche
nie ma sensu.

>. Tak jak nie ma jej ~90%(?) populacji.

Patrzacy z boku lepiej widzi toczaca sie rozgrywke :)
Inni sa zbyt zajeci roznymi gierkami, promowaniem siebie,
przejmowaniem sie zdaniem innych itd. ogolnie zyciem w
spoleczenstwie, by pomyslec "co ja tu wlasciwie k.. robie".

> Masz naprawdę wolną wolę i możesz (no prawie)* wszystko.
> Masz wybór - nie robić nic, zrobić coś ostatecznego,
> albo wybrać coś z całej_puli_możliwości.

Wlasnie ta "pule mozliwosci" przeszukuje...

> Skoro już musimy żyć, zróbmy to przynajmniej we Własnym,
dobrym_stylu...
> Tak chciałabym myślec, gdybym mogła (jak nie mogę) być na Twoim
miejscu.

Chyba zawsze mozna cos zmienic...

> * no prawie, bo jedyną ważną_Zasadą jest imo niekrzywdzenie innych

A co z krzywdzeniem tych, ktorzy skrzywdzili innych ?:P

80. Data: 2007-01-27 15:48:20

Od: "Canizareees" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Canizareees<p...@i...pl>
>
> [...]
>
> Yeah, right :D

Dobra, zle napisalem, powinno byc "refleksje nt.
wlasnej osoby " :P

"gonimy czas, czas goni nas...
attn: dolores - extremely outstanding nntp access - ifbo efwu - (1/1)
Piekno a media
Re: Odwrocenie obrazu w lustrze
Terapia, było: Glu - poważny temat, więc jeśli można ....