Rekuperacja i wentylacja przez komin

11. Data: 2010-12-28 23:43:44

Temat: Re: Rekuperacja i wentylacja przez komin
Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 13:35, "4CX250" <taunusmtv@po ta. onet.pl> wrote:

> Mnie to się jedno nie podoba w mechanicznej wentylacji.
> Nie ma bola ile razy jestem u kogoś kto ma rekuperatory to zawsze kicham.
> Niestety grzybki w przewodach nie są dobre dla alergika i nie tylko bo wolne
> rodniki są rakotwórcze i jak ktoś nie dba
> o czystość przewodów to ja to od razu odczuwam.

No wlasnie, skad te grzybki tam niby ? Grzybki to moga sie pojawic
conajwyzej w klimatyzacji, gdzie to samo powietrze jest ponownie
wykorzystywane (do schlodzenia). Tutaj zawsze przez przewody nawiewowe
leci nam "nowe" powietrze z zewnatrz i nigdy nie wystepuje punkt rosy
- w tych kanalach jest sucho jak pieprz :) Grzyb rosnie kiedy ma
dostep do wilgoci i kiedy ma pozywke. Tutaj nie ma ani jednego, ani
drugiego. Kichasz z innego powodu :)
pozdr.

--
Adam Sz.