Renata (Natek) nie żyje

701. Data: 2010-09-30 07:57:44

Temat: Re: Wątek.
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości
news:i81fb4$hqq$1@speranza.aioe.org...

> A mialem byc dzis cholera uprzejmy i lagodny jak niektore tutejsze panie,
> wiec bylbym zobowiazany, gdybys odobinke przymknal swojego ryja, to moze
> jutro mi sie uda.
Ty chyba żartujesz, przecież jestem żywo zainteresowany poddawaniu Cię
prowokacjom. Lubię, jak się denerwujesz, lizaczku ;)

702. Data: 2010-09-30 08:20:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mówiąc krótko - Chiron znowu siedzi w matni seksu :)
No dobra- nie musisz tego zauważać:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

703. Data: 2010-09-30 08:28:34

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze ci sie to nie znudzilo, bo te twoje prowakcje sa dosc jednakowo
> ukierunkowane na irytacje?
> W takim razie to natrectwo, cos jak jak u globa i wlasnie przekonales
> mnie, ze nie ma sesnu reagowac na twoj belkot.
> Szkoda i tez ze wczesniej tego nie powiedziales.

Teraz będzie odrobina nie bełkotu: nie stanowisz 'poważnego' dyskutanta.
Dlatego, że cały czas kombinujesz, podkłamujesz, skrywasz, podszywasz.
Każda treść, która od Ciebie pochodzi jest traktowana jako 'niepoważna'.
Sam sobie cieżko na to zapracowałeś.
To sięda zmienić - ale Ty byś musiał tego chcieć ;)
Póki co - niewiarygodność jest podstawowym Twoim atrybutem
i to rzutuje na całość dyskusji z Tobą prowadzonych.
Co z tego, że masz bez liku przykładów, że ktoś bez wysiłku
rzucił alkohol ? Twoje słowa nie mają wagi. Nawet, jełśi to 'czysta prawda'
to ... i tak masz przerąbane. Nikt nie traktuje tego poważnie.

704. Data: 2010-09-30 09:50:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:53:31 +0200, Vilar napisał(a):

> Hahah, a my Cię oszlifujemy na diament?

Dyjament. Gwiaździsty 3-)

> (tak, wiem, co jest czym, ale tu kolejność jest zamierzona :-P)

:-)

705. Data: 2010-09-30 11:39:32

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i tu wlasnie roznimy sie poziomem pojmowania.
> To tak jakbys mi powiedzial, ze nie da sie wycignac pierwiastka
> kwadratowego z -1 poniewaz tak stanowi wiedza ci dostepna, a ja twierdzac
> inaczej zachowuje sie niestosownie i jestem 'niepowazny'.

Świat jest pełen dziwaków, którzy swoje dziwactwa nazywają
'wiedzą tajemną', 'wyższym poziomem abstrakcji', 'dostępem
do rzeczy dla maluczkich niedostępnych'.

Nie jesteś pierwszy i zapewne nie ostatni dziwak, który do mnie gada ;)

706. Data: 2010-09-30 12:38:24

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> Ludzie sa glupi i madrzy, grubi i szczupli, uzaleznieni i wolni,
> spojni i zaburzeni i to nie jest zadna wiedza tejemna jak byc jednym z
> nich, i choc dostep do wiedzy jest dla wszystkich w miare jednakowy to
> proporcje w spoleczenstwach zmieniaja sie chyba raczej na ich niekorzysc.
> IMO glownie z powodu belkotu takiego jak twoj i twoich gomolkowskich
> idoli - naukowcow.

No dobra, dlaczego komunizm wiążesz z naukowcami i przecież wysoki
poziom abstrakcji i brak konkretu to miałeś właśnie w komuniźmie i
masz często papierowe abstrakty i teorię właśnie w nauce...... znowu
ci się coś pierdoli, czy to wyjaśnisz.?

707. Data: 2010-09-30 13:07:10

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> A myslisz, ze dzisiejsze dwunogi imitujace autorytety z tytulami
> naukowymi posiadaja uguntowana (nie do obalenia) wiedze dewizowa z metka
> z pewexu? Lub ich sukcesorzy, ktorzy napisza wszystko co sie sprzeda i
> zapewni w miare plynnosc zlecen? Jak myslisz, kto ich wyksztalcil? Czy
> widziales ostatnio jakikolwiek ewidentny przejaw krytycyzmu w
> jakiejkolwiek literaturze naukowej? Jesli tak - to poprosze o przyklad,
> najlepiej dla nauk humanistycznych.

Jak to nie do obalenia, nie ma teorii nie do obalenia, ponieważ życie
jest w ruchu i tym samy, mamy jakieś ustalenia na jakiś czas. Jak
chcesz wiary to do kk, tam bardzo mało się zmienia i jest tak
nieaktualne, a przykład, teoria strun, którą fizycy się tak fascynują,
bo jeśli kwantowo zbadamy pole grawitacyjne, to jego nie ma.

708. Data: 2010-09-30 14:35:59

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-29 23:37, niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i
marudzi:

Samo zemrze. Jak przyjdzie jego pora.

Qra
--
z radosnym nastawieniem

709. Data: 2010-09-30 17:47:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hmm, dostrzegam coraz wiecej podobienstw do niejakiej Paulinki.

Tia był kiedyś wątek o gurce, czyli żeńskiej odmianie słowa guru.
Rozumiem, że strzega to to samo co gurka. Tylko, że kurcze jakby Ci tu
powiedzieć delikatnie...
Nie istnieje?

--

Paulinka

710. Data: 2010-09-30 19:38:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i82igd$k6k$4@node1.news.atman.pl...

> Tia był kiedyś wątek o gurce, czyli żeńskiej odmianie słowa guru.
> Rozumiem, że strzega to to samo co gurka.

Zle rozumiesz. Aczkolwiek ogolny kierunek dobry.

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...
A TAKIE DOSTOJNE...