Renata (Natek) nie żyje

81. Data: 2010-09-10 17:21:35

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4c894e8e$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

[...]
> Wyrazy szczerego, serdecznego współczucia.
> Łączę się z Tobą w bólu.
[...]

Dziękuję.

Sz.

82. Data: 2010-09-10 18:24:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> Pisales o tym, zolciotki :)

> O wlasnie, takie zwierzatka sa dla Was odpowiednie. Pasuja do domu i jego
> mentalnosci.
Napisz mi, proszę- hipotetycznie- jaką byś podjęła decyzję- będąc w podobnej
do Redarta sytuacji? Czy zaryzykowała byś np toksoplazmozę, będąc w ciąży? A
gdyby jeszcze - załóżmy- Twoja koleżanka zachorowała na coś takiego- czy
nadal byś (będąc w ciąży) upierała się, żeby jednak zatrzymać psa w domu?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

83. Data: 2010-09-11 01:54:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> nadal byś (będąc w ciąży) upierała się, żeby jednak zatrzymać psa w domu?

Chiron, wez wygooglaj sobie cos na temat toxoplazmozy bo sie mi widzi, zes
taki sam madry w tej dziedzinie jak i w innych...
i.

84. Data: 2010-09-11 08:59:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> grup

> podobnej
>
> Chiron, wez wygooglaj sobie cos na temat toxoplazmozy bo sie mi widzi, zes
> taki sam madry w tej dziedzinie jak i w innych...

Tak, tak. Masz rację:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

85. Data: 2010-09-11 19:10:48

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron napisał:

> [...]
> będąc w ciąży? A gdyby jeszcze - załóżmy- Twoja koleżanka zachorowała na
> coś takiego- czy nadal byś (będąc w ciąży) upierała się, żeby jednak

No to ja Tobie odpowiem. Będąc w ciąży nie oddałabym ani psa ani kota.
Na toxo możesz zachorować nie mając żadnych zwierząt i możesz nie
zachorować mając stado psów i kotów. Mając zwierzeta trzeba zachować
odpowiednią higienę w kontaktach z nimi, a także szczepienie i
odrobaczanie zwierzaków. Nie znosze zabobonów typu: oddaj kota bo
dostaniesz toxo a jesli nawet nie dostaniesz to pewnie ci noworodka
zadusi :/

pozdrawiam
BG

86. Data: 2010-09-12 09:11:37

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy mogę Wam jakoś pomóc?

Tak, może Ty albo ktoś inny z grupy miałby do oddania albo niedrogiego
sprzedania matę edukacyjną odpowiednią dla już prawie czteromiesięcznego
bobasa?

Szaulo

87. Data: 2010-09-12 17:28:48

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Tak, może Ty albo ktoś inny z grupy miałby do oddania albo niedrogiego
> sprzedania matę edukacyjną odpowiednią dla już prawie czteromiesięcznego

Mam taką
http://allegro.onet.pl/nowa-fisher-price-mata-rainfo
rest-l1664-bonus-i1212997084.html,
bardzo chętnie Ci ją wyślę, jeśli tylko Ci odpowiada.

V-V

88. Data: 2010-09-12 18:08:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:46:31 +0200, Panslavista napisał(a):

> Szkoda, że to inni okazali się lepszymi od ciebie. Mój kot pytał się
> mnie o psa, gdy ten umierał

Zdychał. Psy i inne zwierzęta zdychają.

> w pokoju, zrozumiał odpowiedź, w drugim pokoju
> przytulił się do mnie

TY go przytulałeś.

> i tak przesiedzieliśmy razem sporo czasu, Żałoba
> trwała dość długo, gdy byłem bardzo smutny kot nie odstępował ode mnie na
> krok...

Przepraszaam za bezceremonialność, ale przestań pieprzyć o żałobie po psie
dzielonej z kotem, bo mi moją sąsiadkę-psiolubkę przypominasz, co to jedyne
własne dziecko sprowadziła do roli jedenastego psa, aby pozostałe pieski w
licznie 10 nie czuły się pokrzywdzone.
:-///.

89. Data: 2010-09-12 18:08:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Sep 2010 07:28:45 -0700 (PDT), koleszka napisał(a):

> Się stary nie przejmuj, i nikomu nie musisz się tłumaczyć. Dokonałeś
> najlepszego możlwego wyboru dla dobra Twojego dziecka, a jak się
> okazuje kotka również źle na tym nie wyszła.
>
> Nie słuchaj tych mędrców, co tak doskonale wiedzą jak postąpić
> należało. To są teoretycy, któzy nigdy nie znaleźli się w takiej
> sytuacji jak Ty, i nigdy też nie musieli dokonywać takiego wyboru. I
> oby nigdy nie musieli. Być może wtedy też znalazłby się ktoś, kto by
> ich osądził i potępił za wybór, którego musieliby dokonać.
>
> Trzym się.
>
> k.

I w ogóle proponuję zakończyć już ten wątek, którego tytuł raczej skłania
do zadumy i ciszy, niż do przedłużania pobocznymi pierdołami.

90. Data: 2010-09-12 18:24:55

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://allegro.onet.pl/nowa-fisher-price-mata-rainfo
rest-l1664-bonus-i1212997084.html,
> bardzo chętnie Ci ją wyślę, jeśli tylko Ci odpowiada.

Matę już niedrogo kupiłem razem z kojcem. Dzięki.

A nie masz przypadkiem przewijaka na bobasa, który już wyrósł z pierwszego
bobaskowego?
Ma teraz ok. 66-68 cm.

Paweł

Re: Misiu, kotku itp.