Restauracja Rosyjska

1. Data: 2000-07-17 16:26:39

Temat: Restauracja Rosyjska
Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Czy zna ktos takowa w Krakowie ??? Ale taka stricte Rosyjska, bo jedyne
co z Rosja zwiazane znalazlem to Alef i Ariel (obie na ul. Szerokiej).
Ale to sa restauracje Zydowskie, a rosyjska to tam BYWA jedynie muzyka.
Jest wogole taka w Krakowie ???

Pawel

1. Data: 2000-07-18 06:35:23

Temat: Odp: Restauracja Rosyjska
Od: "Kaliope" <b...@m...mw.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Hadam <P...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...
> [...]
> co z Rosja zwiazane znalazlem to Alef i Ariel (obie na ul. Szerokiej).
> Ale to sa restauracje Zydowskie, a rosyjska to tam BYWA jedynie muzyka.

Hejka,

Wiem, ze na Golebiej jest Chimera 2 i jest to knajpa gruzinska, jeszcze na
Kanoniczej 15 (tel 421-92-94) jest restauracja ukrainska ... no i to na
tyle.W prawdzie nie jest to typowo rosyjskie, ale coraz blizej:)))))

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2000-07-18 07:04:26

Temat: Re: Restauracja Rosyjska
Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiec troche zawodzi, ale wydaje mi sie ze "Wisniowy Sad" na Grodzkiej to
wlasnie kuchnia rosyjska. Chyba na Grodzkiej....

laute

1. Data: 2000-07-18 07:22:56

Od: "Kaliope" <b...@m...mw.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-07-18 07:54:08

Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

laute napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...
>Pamiec troche zawodzi, ale wydaje mi sie ze "Wisniowy Sad" na Grodzkiej to
>wlasnie kuchnia rosyjska. Chyba na Grodzkiej....

Tak - na Grodzkiej - kawaleczek za pl. Wszystkich Swietych idac od Rynku,
trzeba wejsc w brame i korytarz - drzwi po lewej.

Jarek

slonina peklowana
Zapiekanka Na szybko
Miekkie mieso na grilla?