Co na kolacje przy piwie

1. Data: 2000-07-17 16:38:55

Temat: Co na kolacje przy piwie
Od: "Popi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Starszych nie ma w domu, wpadną kumple, pare piwek, filmik, znacie klimat.
Mam m.in. dużo cebuli i boczku, czosnek, przyprawy, jajka i nie wiem co z
tym zrobić. Skłóciłem sie z sobą bardniej niż Kordian. Help!.

Pozdr

Popi
p...@p...pl

1. Data: 2000-07-17 16:50:31

Temat: Re: Co na kolacje przy piwie
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Mam m.in. dużo cebuli i boczku, czosnek, przyprawy, jajka i nie wiem co z
>tym zrobić. Skłóciłem sie z sobą bardniej niż Kordian. Help!.

Jezeli ogladales film Mr. Bean to tam jest pomysl na zakaske: Cebule pokroic
nadziac na wykalaczki, podac na tacy. Wrazenie na gosciach zrobisz murowane.
Albo to wszystko wybeltaj razem, wyjedzie co calkiem, calkiem, jajecznica.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-07-17 22:24:58

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Popi wrote:

> [...]
> Mam m.in. dużo cebuli i boczku, czosnek, przyprawy, jajka i nie wiem co z
> tym zrobić. Skłóciłem sie z sobą bardniej niż Kordian. Help!.

Zrob zupe cebulowa i faszerowane jajka. Wszystko masz, oprocz czerstwego
chleba i kawalka sera, ale od biedy bez tego tez mozna.
Magdalena

1. Data: 2000-07-19 18:19:27

Od: "Ewa T." <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a) w wiadomości: <3...@w...net>...

Zrob zupe cebulowa i faszerowane jajka. Wszystko masz, oprocz czerstwego
>chleba i kawalka sera, ale od biedy bez tego tez mozna.
>Magdalena

Poprosze o pomysly, czym faszerowac jajka. Dziekuje, Ewa

1. Data: 2000-07-19 19:21:24

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa T." wrote:

> Magdalena Bassett napisał(a) w wiadomości: <3...@w...net>...
> >
> Zrob zupe cebulowa i faszerowane jajka. Wszystko masz, oprocz czerstwego
>
> Poprosze o pomysly, czym faszerowac jajka. Dziekuje, Ewa

Jajka ugotowac na twardo, przekroic ze skorupa wzdluz, tak, aby skorupy
jak najmniej popekaly, wydlubac jajka, posiekac na drobno, dodac
pietruszke posiekana na drobno, troche podsmazonej cebuli, sol, pieprz,
czerwona papryke w proszku, pare lyzek stopionego masla, i wymieszac
dobrze, nadziac skorupy na plasko, maczac w bulce tartej, klasc na
patelni z mieszanka pol na pol olej i maslo, smazyc, az zlote, podawac z salata.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-07-20 10:24:56

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote in message

> [...]
| dobrze, nadziac skorupy na plasko, maczac w bulce tartej, klasc na
| patelni z mieszanka pol na pol olej i maslo, smazyc, az zlote, podawac z

Moja przyjaciółka robiła też kiedyś z orzechami włoskimi drobniutko
posiekanymi. Do tego też jakaś zielenina. Całkiem niezłe.

Można też zrobić z szynką i parmezanem.

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

Restauracja Rosyjska
slonina peklowana
Zapiekanka Na szybko