Rurki gazowe i wodne - pytanie

Data: 2004-03-19 09:05:08
Temat: Rurki gazowe i wodne - pytanie
Od: "juzek72" <j...@p...fm>

Witam,

Wielka plyta, trasy rur wytyczone przez pijanych budowlancow i... chcialbym
to jakos uporzadkowac :-)
Jakiej najmniejszej srednicy moga byc rurki gazowe doprowadzajace gaz do
piecow za licznikiem. Piece sa 2, jeden to lazienkowy junkers, drugi to
standardowy piec kuchenny. Ciekawi mnie tez jakie najciensze rurki mozna
zastosowac miedzy glownym zaworem mieszkania a licznikiem.
Jeden "fachowiec" stwierdzil, ze mozna wszedzie wpakowac 1/2", inny ze musza
zostac grube rurki (zdaje sie to 1") i badz tu madry. Wiem juz prawie na
pewno, ze rurek gazowych nie mozna trwale zaslaniac i zabudowywac, a co z
rura
odprowadzajaca spaliny z junkersa?

Jakich rurek uzyc do rozprowadzenia wody i odprowadzania sciekow z umywalki
i wanny? Plastiki, miedz? Jakie srednice?

Pozdrawiam,
Juzek72