Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

101. Data: 2005-03-04 08:30:28

Temat: Re: Re:
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" wrote
> Ale tylko Pratchett tak mi się przejadł.

Ja w ogóle z Pratchettem tak nie bardzo. Coś tam jego przeczytałam, ale
tylko dlatego skończyłam, że miałam nadzieję, że na następnej stronie będzie
lepiej. Douglas Adams bardziej mi się podobał - ale po drugiej książce
przestał mnie bawić.
A jak już jesteśmy przy śmiesznych książkach, to pasjami czytam też Toma
Sharpa i jego cykl o Wilt'cie. Ale to już nie fantastyka. Chociaż ... biorąc
pod uwagę, co mu się przydarza...

Małgośka

102. Data: 2005-03-04 08:44:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Eulalka pisze...

> Właśnie podałaś idealny przepis na zarżnięcie każdej, najlepszej
> nawet serii. :)))

To chyba jednak nie to.
Ja pierwszy tom Świata dysku przeczytałam całkiem ochoczo, pochichotałam,
ale nad drugim już się męczyłam.
Jak trafiłam na 3 po jakimś roku przerwy, to przebrnęłam przez kilkanaście
pierwszych stron raptem i straciłam cierpliwość bo w sumie mogła bym równie
dobrze znów czytać tom pierwszy albo jakikolwiek inny. Jakby mi kto
podmienił cichcem, to pewnie bym nawet nie zauważyła. :>

Sowa

103. Data: 2005-03-04 09:47:13

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze...

> [...]
> dobrze znów czytać tom pierwszy albo jakikolwiek inny. Jakby mi kto
> podmienił cichcem, to pewnie bym nawet nie zauważyła. :>

Pewnie klasyczny 'degustibus' ;)
Druga możliwość - brak punktu odniesienia. Imo Świat dysku wymaga
solidnego oczytania w fantasy, trudno inaczej wyłapać żart.
Ale stawiam na degustibusa, wolisz chyba lektury bardziej refleksyjne.

--
Pozdrawia,
EwaSzy

104. Data: 2005-03-04 09:56:18

Temat: Re:
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze...

> Każdego :)
> Nie mam cierpliwości, by skończyc jeden tom i
> tydzień chodzić, mysląc co też dalej się stało :)

Ale tu nie ma "dalszego ciągu". Każdy tom jest inną opowieścią,
zamkniętą i skończoną. Bohater jednej części przewinie się w innych,
ale nie będzie ich osią.

Tak brutalnie potraktowałam dotychczas jedynie Londona
wypożyczając hurtem Dzieła zebrane i czytając jedno po drugim.
Dobry sposób, by przyłapać autora na powtarzaniu motywów/typów/
gadżetów. Ze 3 razy opisywał tarczę od zegara wiszącą na szyi tubylca :)))

> Tak samo jak nie czytam książek po kawałku.
> Zaczynam i czytam aż skończę, chodząc z nią do
> toalety, czytając w wannie, zarywając nockę ;)

...a jak się spodoba, to na półeczkę do ponownej spokojnej,
wysmakowanej lektury. Mniam.

105. Data: 2005-03-04 10:00:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap pisze...
agi-(-fghfgh-) wrote:

> Conan w spódnicy, posiadająca multum zdolności, urodę,
> doświadczenie i to wszystko w wieku 20 lat. To już nawet
> nie było śmieszne, to było żenujące.

Mi się wydaje, czy opisałaś właśnie Honor Harrington?
Tylko o wrodzonej skromności nic nie wspomniałaś.

106. Data: 2005-03-04 10:02:24

Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> BTW już dawno miałam Cię zapytać od czego Twój nick, ale teraz już chyba
> nie
> muszę - mama wrażenie, że dużo czytasz :)

I mam z tego tyle, co "sowa z pod Rogowa". :>

Ten nick to po prostu jakaś tam zbitka od nazwiska panieńskiego i upodobania
do przesiadywania po nocy i spania w dzień. I ówczesnej nieznajomości
netykiety.

Sowa

107. Data: 2005-03-04 10:15:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:

> ...a jak się spodoba, to na półeczkę do ponownej spokojnej,
> wysmakowanej lektury. Mniam.

Dokładnie :)
Niektóre nigdy się nie nudzą. nawet przy 5 czytaniu :)

Eulalka

108. Data: 2005-03-04 10:43:00

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" wrote
> Niektóre nigdy się nie nudzą. nawet przy 5 czytaniu :)

Nie znam.

Małgośka

109. Data: 2005-03-04 10:46:08

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> I ówczesnej nieznajomości
> netykiety.

Wyjaśnij...?

--
s i w a
od nazwiska _jeszcze_

110. Data: 2005-03-04 12:54:07

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> solidnego oczytania w fantasy, trudno inaczej wyłapać żart.
> Ale stawiam na degustibusa, wolisz chyba lektury bardziej refleksyjne.

Owszem. Jak mam czytać o pierścieniach to wolę Larry Nivena po raz któryś
tam.
Sowa
"Hobbita" i "Kubusia Puchatka" też nie znoszę. :>

Re: Do idealnych rodziców!
Gdzie zgłasza się zaniedbanie dzieci ?
Skarga na kota
Re: Do idealnych rodziców!