SPA Avon

1. Data: 2004-03-26 21:22:14

Temat: SPA Avon
Od: "antygona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem oczarowana kosmetykami z serii SPA każdej niemal firmy, tak więc
ostatnio postanowiłam kupić wszystko z serii SPA Avon.... i wszystko jest
wporządku prócz jednej rzeczy - balsamu do ust Planet Spa z masłem shea.
Myślałam, że mnie nie jest nic w stanie uczulić, bo nigdy nic mnie nie
uczulało.. a po posmarowaniu się nim pieką mnie strasznie usta, są czerwone
i gorące... zastanawia mnie tylko co tam takiego jest, że mnie uczuliło...
radzę uważać na ten balsam... szczególnie jeśli ktoś jest alergikiem.
Pozdrawiam,

A.

1. Data: 2004-03-27 09:47:19

Temat: Re: SPA Avon
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antygona" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i gorące... zastanawia mnie tylko co tam takiego jest, że mnie uczuliło...
> radzę uważać na ten balsam... szczególnie jeśli ktoś jest alergikiem.

ja mam podoba reakcje, pozatym ze nie czerwienieja mi usta to pieka przez
jakies 10 minute, potem przechodzi ale balsam jest taki super ze staram sie
nie zwracac na to uwagi :)

pozdr

1. Data: 2004-03-30 08:18:23

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

antygona <a...@o...pl> napisał(a):
> Witam,
> jestem oczarowana kosmetykami z serii SPA każdej niemal firmy, tak więc
> ostatnio postanowiłam kupić wszystko z serii SPA Avon....

a mogłabyś napisać coś więcej o tych kosmetykach, co jeszcze jest warte
kupienia? bo ja miałam do tej pory tylko cukrowy peeling do ciała i kremowy
peeling do twarzy i to chyba najlepsze peelingi, jakie miałam. a jak reszta?

1. Data: 2004-03-30 08:57:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał/a w news:c4bagf$31g$1@inews.gazeta.pl:

> co jeszcze jest warte kupienia?

1. Tropikalny piling do ciała.
2. Oliwkowy żel pod prysznic.
3. Olikowy krem do ciała.

To miałam i gorąco polecam. Teraz zamówiłam tropikalny krem do rąk i
serum w ampułkach. Mam nadzieję, że te kosmetyki będą równie dobre, jak
w/w.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-30 10:24:09

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> [...]
> peeling do twarzy i to chyba najlepsze peelingi, jakie miałam. a jak reszta?

Oliwkowa maseczka do wlosow. Cud, miod i co tam jeszcze. Wlosy jak nowe,
fryzura trzyma sie jak glupia, loczki trzymaja sie dwa dni, a nie jeden,
przetluszczaja sie wolniej.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-30 11:37:24

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
kremowy
> peeling do twarzy i to chyba najlepsze peelingi, jakie miałam. a jak

Swietne sa:
krem do ciala z oliwa z oliwek
oliwka do ciala z oliwa z oliwek
maseczka do wlosow z oliwa z oliwek
krem do rak i skorek z maslem shea
balsam do ust z maslem shea
algowa kapiel do ciala
Tych uzywam i polecam oprocz tych co juz je wymienialas :)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-30 13:26:00

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał/a w news:c4bm5j$9rq$1@inews.gazeta.pl:

> algowa kapiel do ciala
> Tych uzywam i polecam oprocz tych co juz je wymienialas :)

A mnie ani "algowa kąpiel", ani "morski napój" nie zachwyciły.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Data: 2004-03-30 19:05:59

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Mar 2004 08:18:23 +0000 (UTC), "justa"
<j...@g...pl> wrote:

> [...]
>peeling do twarzy i to chyba najlepsze peelingi, jakie miałam. a jak reszta?

Mam maseczke do włosow rewelacja! peeling i maseczke też super reszte
wyprobuje w nasepnym katalogu bo widze że warto!!!

Justyna

1. Data: 2004-03-30 19:41:11

Od: "antygona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> Oliwkowa maseczka do wlosow. Cud, miod i co tam jeszcze. Wlosy jak nowe,
> fryzura trzyma sie jak glupia, loczki trzymaja sie dwa dni, a nie jeden,
> przetluszczaja sie wolniej.

To fakt maseczka jest boska!:)

A.

1. Data: 2004-03-30 19:41:49

Od: "antygona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> To miałam i gorąco polecam. Teraz zamówiłam tropikalny krem do rąk i
> serum w ampułkach. Mam nadzieję, że te kosmetyki będą równie dobre, jak
> w/w.

Tropikalny krem jest wspaniały, ma świetną nie klejąca konsystencje:)
A z zakupem serdum dopiero sie noszę:)

Pozdrawiam,

A.

Sól borowinowa
Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie
Domowe sposoby na krosty
czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?
info o malowaniu paznokci