Sałatka z serem plesniowym (P)

1. Data: 2002-05-18 16:38:48

Temat: Sałatka z serem plesniowym (P)
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że spodziewałam się na sniadanie goscia, a nie miałam pod ręką nic
"specjalnego", poszłam na łatwiznę i zrobiłam sałatkę z przepisu na
opakowaniu takiegoż serka. Efekt - wyszła znakomita:-). Wszyscy
zajadalismy się nią aż do ostatnich kęsów ;-).

A oto przepis:
100 g sera z niebieską plesnią
1 papryka
1 por
3 jajka
2-3 łyżki majonezu
5 ogórków kwaszonych
100 g szynki konserwowej

Pokroiłam czerwoną paprykę, por, ogórki (nie miałam kiszonych, więc
dałam konserwowe), szynkę (nie wiem dokładnie ile jej miałam), ser
plesniowy i ugotowane na twardo jajca. Dodałam troszkę majonezu,
wymieszałam i... posmakowałam ;-). Pychotka :-). A potem podzieliłam się
z innymi - z nadzieją, że nie zjedzą ;-).

Dodam, że należę do sympatyków serów plesniowych. Tzn. bardzo mi się
podobają (szczególnie te z kolorową plesnią), ale niestety ich smak mnie
"lekko" odrzuca. Była to pierwsza potrawa z takim serem, którą zjadłam
ze smakiem :-). Baaaaardzo polecam.
--
Gosia

1. Data: 2002-05-18 17:18:13

Temat: Re: Sałatka z serem plesniowym (P)
Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gość niespodziewany na śniadanie ?
Nie rozumiem. Z reguły na śniadanie po prostu się zostaje wieczorem i nie
jest to już niespodzeiwany gość. Jak już nie jest niespodzeiwany to niech
leci do rano sklepu :)

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2002-05-18 17:24:55

Temat: [OT] Sałatka z serem plesniowym
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf napisał(a):

> Gość niespodziewany na śniadanie ?

A czy ja napisałam, że niespodziewany?
--
Gosia

1. Data: 2002-05-18 17:37:59

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Gandalf wrote:
> [...]
> nie
> jest to już niespodzeiwany gość. Jak już nie jest niespodzeiwany to

Slusznie i naukowo :-))))
Goraco popieram :-))))), baaaaaa, stosuje :-)
barbara

1. Data: 2002-05-18 17:59:16

Temat: Re: [OT] Sałatka z serem plesniowym
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w
wiadomości news:3CE68E67.583D61F5@hot.pl

> A czy ja napisałam, że niespodziewany?

He, he, he, przeczytal co chcial ;-))).

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-05-18 18:00:29

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka napisał(a):

> Slusznie i naukowo :-))))
> Goraco popieram :-))))), baaaaaa, stosuje :-)
> barbara

Nawet jak to jest wracająca od dentysty znajoma? Jakos nie miałabym
sumienia wyganiac głodnej kobity do sklepu :-).
--
Gosia

1. Data: 2002-05-19 04:14:47

Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

"Gandalf" <p...@f...onet.pl> wrote:

>Go?? niespodziewany na ?niadanie ?
>Nie rozumiem.

ciach

Pojdz dziecie , ja cie uczyc kaze...
;-)))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-20 06:54:40

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jak to jest wracająca od dentysty znajoma?

to chyba nie mogła jeść?

1. Data: 2002-05-20 07:03:13

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia napisał(a):

> to chyba nie mogła jeść?

Dlaczego??? Po plombowaniu? Nasz dentysta nie widzi przeciwskazań.
--
Gosia

1. Data: 2002-05-20 07:17:16

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

> to chyba nie mogła jeść?

nie mozna jesc ok. 2 godzin po tych zwyklych plombach(nie wiem jak sie one
nazywaja), ale o swiatloutwardzalnych mozna.

Asia

Niedyskretne pytanie
węgiel do grilla
Ceny na targowisku ;-o