Sankcje

41. Data: 2014-08-01 14:57:58

Temat: Re: Sankcje
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duma
Różnica między człowiekiem i burakiem jest kwestią wyboru i:

1. Czy chciałbym być współczujący, radosny, optymistyczny, elastyczny, tolerancyjny i
mądry?

2. A może wolałbym być zaściankowy, zacietrzewiony, nietolerancyjny, dogmatyczny,
mroczny, zadufany i wścibski?

Oczywiście, wybierają pierwszą opcję byłbym lubiany, miałbym wielu przyjaciół i świat
byłby kolorowy.
Lecz gdybym drugą obcję ludzie by mnie mieli potąd, ale mógłbym wsadzać do pierdla za
obrazę i naginać parę przepisów na moją korzyść.

Oczywiście ty wybrałaś buraka .

42. Data: 2014-08-01 15:31:33

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-01 o 14:57, glob pisze:
> [...]
> Lecz gdybym drugą obcję ludzie by mnie mieli potąd, ale mógłbym wsadzać do pierdla
za obrazę i naginać parę przepisów na moją korzyść.

JA- jestem 3. współczująca, radosna, elastyczna, względnie tolerancyjna,
mądra a poza tym ładna, miła, wrażliwa i wieeeeele innych. *-*

BTW - oj i ciebie starość dopada, wyczuwa się
znaczny spadek szajbostosteronu pierwotnego.
nie wiem glob, moze poproś sponsorów o jakieś silniejsze dopalacze ;)

43. Data: 2014-08-01 16:17:39

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

duma <d...@g...com> Wrote in message:

> [...]
> znaczny spadek szajbostosteronu pierwotnego.
> nie wiem glob, moze poproś sponsorów o jakieś silniejsze dopalacze ;)

Taka jest różnica że punkt 2 nienawidzi punktu 1 i to swoim
zachowaniem non stop prezentujesz.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://piaohong.appspot.com/newsgroup

44. Data: 2014-08-01 21:36:39

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-01 o 16:17, glob pisze:

pierdla za obrazę i naginać parę przepisów na moją korzyść.

> Taka jest różnica że punkt 2 nienawidzi punktu 1 i to swoim
> zachowaniem non stop prezentujesz.

nie umiesz liczyć do 3 ? :)

45. Data: 2014-08-01 22:00:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duma
Nie ma trzech , wykazujesz cechy dwa.

46. Data: 2014-08-01 22:08:16

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-01 o 22:00, glob pisze:
> Duma
> Nie ma trzech , wykazujesz cechy dwa.

ty wykazujesz cechy 0 i żyjesz ;) może
i mnie sie uda z 3

47. Data: 2014-08-03 01:06:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Słyszałeś Kaczyńskiego?
To że rolnicy oberwali to znowu wina Tuska, a to ciekawe bo to pis walczył
najgorliwiej o te sankcje , ale zawsze winny jest Tusk , który lekceważy rolników
powiedział Kaczka. Ale obłudny skurwiel co?

48. Data: 2014-08-07 21:59:56

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> To że rolnicy oberwali to znowu wina Tuska, a to ciekawe bo to pis walczył
najgorliwiej o te sankcje , ale zawsze winny jest Tusk , który lekceważy rolników
powiedział Kaczka. Ale obłudny skurwiel co?

Z tego co wiem, rzady zakonczyli w 2007, a ministrem spraw zagranicznych jest
Sikorski. Skoro tak ci przeszkadza religia, dlaczego nie krytykujesz prof.Hartmana
glownego doradce Palikota ktory studiowal na KULu?

Jak sodomia jest taka fajna, dlaczego sodomici zyja tak krotko?
http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-n
auka/35-medycyna/198-dugo-ycia-homoseksualistow

49. Data: 2014-08-07 22:49:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej o te sankcje dla rosji walczyli w parlamencie europejskim fobiczni
posłowie pisu , już raz to mieliśmy kiedy pis był u władzy, swoimi fobiami zajebali
handel na wschodnich kresach i teraz tą swoją niepoczytalność powtórzyli. Tak samo
niepoczytalnie rozwalili samolot w smoleńsku i jak zwykle zawsze wielkie darcie że
winien ktoś inny, banda cwaniaków, która każdemu się sprzeda , jak wcześniej moskwie,
tak teraz watykanowi i zawsze przeciwko polsce, ale zawsze najgłośniej się drze że
ktoś inny winny.
A co mam mieć do Hartmana, to patryjota, walczy z okupantem, co mam mieć do homo, jak
sodoma jest w kościele, gdzie nabożni oszuści wiercą w odbytach dzieci w skali
powszechnej. Pierwsze co bym spalił to krzyż, dlatego że on obraża sumienie każdego
uczciwego polaka, bo kler z krzyża uczynił symbol zbrodni i polska nie powinna klękać
czy polak , utożsamiać się z symbolami zbrodni. Gdyż polacy to nie zbrodniarze a
watykan ze swoim krzyżem owszem.

Ja zawsze mam racje
Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?
"Kontrreformacja 2.1, czyli nowe przykazania katolika..."
To nam gozi?
No i co ja zawsze mam racje.