Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))

281. Data: 2011-01-25 13:50:59

Temat: Re: Sex dopiero po ożenku, czyli idiota w oczach kobiety;))
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:b8215ba5-9ecf-47fc-89df-5ebd56efa41a@n18g2000yq
m.googlegroups.com...

> [...]
>czyli za pomocą dziecka realizują siebie. I teraz Redart jest jakby w
>kagańcu tego wychowania, co zrobi z siebie to wszyscy histeryzują,
>więc jest grzeczny i spełnia polecenia. Tak więc czego brakuje takiej
>dziewczynce? Żywotności, bije z niej blask czegoś takiego, że zawsze
>jest jakaś zmęczona, schowana, przepraszająca że istnieje. Redart
>przeprasza że istnieje, o takiej chorowitości mówię. Duża kultura jest
>oznaką osłabienia żywotności, wszyscy są jacyś sympatyczni lecz
>mizerni i jacyś nijacy ale posłuszni, ani słówka sprzeciwu, depresyjni.

Kolejny przyjkład, jak wzrastająca w Tobie (a zassaną z zewnatrz)
teorię próbujesz wyprojektować na konkretny egzemplarz,
żeby pooglądać :)
Ale trochę się jednak kopnąłeś z egzemplarzem :)

Skoro juz tak piszesz, to wyjaśnie, że BnO to była bardzo
fajna sprawa, bardzo mnie to wciągnęło. Do końca życia będę
wspominał te wyjazdy po całej Polsce i bieganie po najróżniejszych
lasach - raz nad morzem, to znów Góry Świętokrzyskie, czy
najcześciej płaskie tereny wokół Poznania lub troszkę dalej krajobrazy
morenowe w okolicach Osowej Góry lub Chodzieży. To była
prawdziwa gratka dla dorastających chłopaków. Nawet dostawaliśmy
własną kasę z klubu (tzw. diety) za którą niepoprawnie objadaliśmy
się hot-dogami. To były czasy ... Biegi na świeżym powietrzu +
treningi na sali, gdzie głównie graliśmy w piłkę ...
Rodzice nie mówili nie, dopóki nie stało się jasne, że trener pasjonat
zaczyna wiązać ze mną zbyt duże nadzieje - a zbyt 'zawodowe'
podejscie do sportu dla chłopaka w podstawówce niekoniecznie było
najlepsze dla mnie. Ojciec obawiał się, że odbije się to kosztem
nauki, a ta była ważniejsza. Z BnO zwolniłem, rzadziej chodziłem
na treningi, a bardziej zająłem sięprzygotowaniami do olimpiady
matematycznej. Dzięki temu potem wybierałem sobie dowolne
liceum w Poznaniu - szedłem bez egzaminów.
Z perspektywy czasu zastanawiam się, czy ojciec jednak nieco
nie przegiął. Ale to był jakiś jeden moment. Rodzaj sportu, jaki
chciałem uprawiać wybierałem sobie sam. Takoż jak i mój brat
i moja siostra. Żadnego musu nie było.

282. Data: 2011-01-25 13:59:05

Od: "dance.of.deadth" <b...@c...end> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> a ktory Bog?
>
> i.

Może ten ?
"Jak Bogu nie obiecasz, to se
mozesz wszystko w 4 litery wsadzic. Nawet zwykla, ludzka lojalnosc."

A jakich w ogóle znamy ? :o/

juda

283. Data: 2011-01-25 14:11:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-24 00:00, Ikselka pisze:

> To po co ślub koscielny ludziom, którym ona wystarczy?

Niektórzy szykują się do ślubu, bzykając na boku drugą kobietę. To z
pewności jest lojalne i uczciwe, a ślub będzie ważny od pierwszego dnia
do końca świata i jeden dzień dłużej. Możesz już zapukać w kratkę i
podać stułę do ucałowania temu panu.

--
Pozdrawiam - Aicha

284. Data: 2011-01-25 15:30:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 13:59, glob pisze:
> [...]
> oznaką osłabienia żywotności, wszyscy są jacyś sympatyczni lecz
> mizerni i jacyś nijacy ale posłuszni, ani słówka sprzeciwu, depresyjni.

Wydaje mi się glob, że na siłę chcesz znaleźć jakieś proste przełożenie
z dzieciństwa na dorosłość, kierując się jedną tylko przesłanką. A to
nie jest takie łatwe, za dużo spraw ma wpływ na to, jakimi dorosłymi się
stajemy.
Wyobraź sobie, że ja byłam w dzieciństwie dość uparta i krnąbrna. Im
głupszy pomysł wpadł mi do głowy, tym chętniej się go trzymałam i
starałam się zarazić nim rówieśników. Jedna koleżanka w pewnym momencie
dostała wręcz zakaz zadawania się ze mną, tak narozrabiałyśmy.
Uwielbiałam przygody i to dość długo się mnie trzymało. A co
najważniejsze - sama sobie wybierałam kółka zainteresowań i sama z nich
zwykle po niedługim czasie rezygnowałam. I co? Widać po mnie? Jestem
cicha, sympatyczna, słabo żywotna i depresyjna. ;)

A jaki Ty byłeś w dzieciństwie, opowiedz coś? Może to Ciebie rodzice
zmuszali do różnych rzeczy i teraz czujesz się wyzwolony? ;)

Ewa

285. Data: 2011-01-25 17:26:34

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 12:57, glob pisze:

> [...]
> problemy strzelają. No dlatego widzę to osłabienie, ale nie znam
> przyczyny, pokazujesz jedynie czegoś skutki. A jeśli chodzi o mnie, ja
> muszę coś opisać, wyprowadzić na scene siebie, bo człowiek czasem
> pisze tu po to aby siebie też lepiej zobaczyć, ale jak wyprowadzam
> siebie to wtenczas następują interreakcje. Uważam że osoba
> obserwatora , za którą znowu się schowałeś jest bardzo uboga w
> poznawaniu ludzi.To jest trochę wbrew nauce obiektywnej, ale
> zauważyłem że najlepsi psycholodzy to tacy którzy wchodzą w
> reakcje ,bo wtenczas najwięcej widać, a żaden człowiek nigdy nie jest

Ciekawe jak sam siebie byś opisał w takim porównaniu.
Czyli jak w tym porównaniu widzisz swoje postępowanie, ewentualne
chowanie się za czymś itp. - jak wyżej
w odniesieniu do decydujących o tym elementów z Twojego wychowania.

Frank Einstein

286. Data: 2011-01-25 17:30:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:51:30 +0100, zażółcony napisał(a):

> mam syndrom wypalenia zawodowego
> - no już nic mi się nie chce :)
> Staram się za to odbijać w drugą stronę: robię gry planszowe z dziećmi
> i gramy - czasem do późna w nocy - i znów do pracy niewyspany

A dzieci do szkoły - wyspane? Ej, bo Ci się przedwcześnie wypalą :-)

287. Data: 2011-01-25 17:40:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2011 15:11:33 +0100, Aicha napisał(a):

> Niektórzy szykują się do ślubu, bzykając na boku drugą kobietę. To z
> pewności jest lojalne i uczciwe, a ślub będzie ważny od pierwszego dnia
> do końca świata i jeden dzień dłużej.

a)przyjęcie Sakramentu Pokuty zatajając złe intencje (np pozostawanie w
innym związku) -> świętokradztwo
b)przyjęcie Eucharystii (NS) wobec popełnionego świętokradztwa -> grzech
ciężki przeciw Najswietszemu Sakramentowi -> ekskomunika (wykluczenie) ->
nieważność wszelkich sakramentów
d) przyjęcie Sakramentu Małżeństwa w stanie grzechu ciężkiego -> ...

> Możesz już zapukać w kratkę i
> podać stułę do ucałowania temu panu.

Co ma do tego "ten pan"?

288. Data: 2011-01-25 18:00:30

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 18:40, Ikselka pisze:

> [...]
> nieważność wszelkich sakramentów
> d) przyjęcie Sakramentu Małżeństwa w stanie grzechu ciężkiego -> ...

Z tego co mi wiadomo chociażby od swoich znajomych,
to kościół bez problemu odpuszcza niektóre wykroczenia przeciwko
10 przykazań.
Także cudzołóstwo.
W zasadzie grzech to jest nic innego jak przewinienie,
które jeszcze nie podlegało rachunkowi sumienia,
nie został wyrażony za nie szczery żal,
nie było postanowienia poprawy
(przy czym jej skuteczność nie jest obligatoryjna)
i nie uzyskało jeszcze rozgrzeszenia.
Po spełnieniu powyższych formalności grzech zostaje odpuszczony,
a konto wraz sumieniem wyczyszczone.

Frank Einstein

289. Data: 2011-01-25 18:32:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2011 19:00:30 +0100, Frank Einstein napisał(a):

> Z tego co mi wiadomo chociażby od swoich znajomych,
> to kościół bez problemu odpuszcza niektóre wykroczenia przeciwko
> 10 przykazań.
> Także cudzołóstwo.(...)

Ale nie jest to tak proste z grzechem przeciw NS.

290. Data: 2011-01-25 21:07:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://www.men.gov.pl/images/pdf/ferie.pdf

--