Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

101. Data: 2018-09-07 19:48:03

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 14:44, Kviat wrote:

> Czyli nie ma znaczenia czy bogowie istnieją czy nie, ważne żeby owieczki
> dawały się strzyc. I nie przestawały dawać.

> Dlaczego powinienem marnować czas na poszukiwanie czegoś, co nie istnieje?

Mimo wszystko, uważam, że jesteś, tą kroplą z 'Boskiego Oceanu'.

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ&feature=
youtu.be&t=333

https://www.youtube.com/watch?v=Beom5bZO7lQ

102. Data: 2018-09-07 20:06:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 17:01, m...@g...com wrote:
> [...]
chyly-kim-jest-czlowiek-bez-odniesienia-do-boga

youtu.be&t=582

> To jakbyś pytała czym różni się terrorysta używający do zastraszenia granatu od
tego który posługuje się gwałtem w celu wywołania syndromu sztokholmskiego ;)

Finezją działania a przede wszystkim, wyobraźnią.

Jaka tu różnorodność form i środków?
https://atlas.mindmup.com/mlotnamarksizm/schemat_roz
woju_marksizmu/

103. Data: 2018-09-07 20:30:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Mówią że jakie życie taka śmierć.
> Jak myślisz - co tobie jest pisane?

Mówią, że z głodnym się nie najesz
a z głupim sobie nie porozmawiasz...

104. Data: 2018-09-07 20:33:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Zawsze mnie dziwią takie słowa na ustach rzekomych obrońców życia.
>
> BTW Wiele takich "zakał" zapewne usunięto, więc chyba powinieneś się
> cieszyć z dopuszczalności aborcji. :/

Obawiam się, że braknie mu IQ aby dostrzec ironię...

Ci sami "obrońcy życia" nienarodzonego nie kiwną palcem nawet
aby pomóc tym dzieciom co się narodziły już w nieszczęśliwych
rodzinach lub żyją w ogóle bez rodzin, gdzieś w sierocińcach...
Ciekawe czy nasz "obrońca" życia zrobił coś dla narodzonych dzieci?

105. Data: 2018-09-07 20:48:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2018 o 19:06, Ilona pisze:

chyly-kim-jest-czlowiek-bez-odniesienia-do-boga

> Finezją działania a przede wszystkim, wyobraźnią.

> [...]
whoaw, az sie boje pomyslec jaka dokona sie w tobie przemiana,
niewatpliwie bedzie to ciekawe doswiadczenie dla ciebie

--
gazebo

106. Data: 2018-09-07 20:53:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 20:48, gazebo wrote:

chyly-kim-jest-czlowiek-bez-odniesienia-do-boga

woju_marksizmu/

> whoaw, az sie boje pomyslec jaka dokona sie w tobie przemiana,
> niewatpliwie bedzie to ciekawe doswiadczenie dla ciebie

Tak? W jakim sensie?

107. Data: 2018-09-07 21:14:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2018 o 19:53, Ilona pisze:

woju_marksizmu/

> Tak? W jakim sensie?

a ta przemiana to wg ciebie co to jest? tylko marksizm? zycie jest
takie, ze albo bedziesz sie kurczowo trzymala swojego idealizmu -
marksizm, katolicyzm, albo spojrzysz szerzej, albo Pawel i Gawel dotra
do ciebie

--
gazebo

108. Data: 2018-09-07 22:03:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 21:14, gazebo wrote:

> [...]
> takie, ze albo bedziesz sie kurczowo trzymala swojego idealizmu -
> marksizm, katolicyzm, albo spojrzysz szerzej, albo Pawel i Gawel dotra

Pacze, pacze

109. Data: 2018-09-07 23:28:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2018 o 21:03, Ilona pisze:

woju_marksizmu/

> Pacze, pacze

jak zobaczysz to wsystkiego milusinskiego

--
gazebo

110. Data: 2018-09-08 01:21:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

youtu.be&t=582

> ad1:
> Postaraj sie wyobrazić sobie, że religia może byc jednym ze sposobów
> poszukiwania sensu życia.

Staram się ale właśnie nie umiem.
Większość religii właśnie raczej wmawia ludziom coś odwrotnego:
że życie doczesne (czyli tylko to jedno które wiemy na pewno że
istnieje) nie ma sensu, że sens zaczyna się dopiero po życiu...

> ad2:
> Choćby dlatego, że nie wiadomo gdzie, (o co), jest zaczepiona ta siła,
> która nadaje ruch obrotowy?

A skąd przekonanie że musi być "zaczepiona"?
Słyszałaś o oddziaływaniu na odległość?

> https://youtu.be/k7JTyRBfeF4?t=45
> (trzecia zasada nie działa?)

Wytłumacz mi dlaczego uważasz, że nie działa?

> ad3:
> Teoria pola morficznego Ruperta Sheldrak'a.

I co w niej takiego fascynującego?
Znalazłaś w niej sposób na "zaczepienie" tej swojej siły?

> To bardzo smutne, że niektórzy nie mają czasu na własne refleksje.
> To może byc spowodowane celowo, jako rodzaj zniewolenia.

Mamy czas na WŁASNE refleksje - nie mamy czasu na oglądanie
1/2 godziny przypadkowego bełkotu w internecie na youtube
bez wiedzy co tam będzie w tej 1/2 godzinie nieznanego filmu...
Tekst pisany można przelecieć szybko oczami i zorientować
się o czym mowa - z youtubowym wideo już nie tak łatwo, zwłaszcza
w przypadkach różnych paranaukowych rozwlekłych bełkotów.

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno