(Sorry) Kamil Dziobek - fundament wszechświata?

From: "Bracken" <l...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: (Sorry) Kamil Dziobek - fundament wszechświata?
Date: Sun, 4 Nov 2001 23:46:35 +0100

> Alez nie!!! Ja jestem w trzech osobach.
> Grupa to ja, ta grupa bezemnie nieistnieje!!! Przez czas jaki istnieje ta
grupa
> zdolalem rozwiazac tyle problemow psychicznych ile ty niezobaczysz do konc
> swych dni.
> Tacy ja Ty to snieg dla mnie, okresowy, powtarzalny, zawsze przemijajacy.
Za
> jakis miesiac spadasz z grupy, a ja ja bede dalej czytal. Takich ludzikow
jak
> ty widzialem setki, poznaj jednego poznasz wszystkich....

Przyznać muszę, że zastanawiałem się dość długo drogi Kamilku, czy ci odpisa
ć - lista ta nie służy bowiem pyskówkom, ale rzeczom poważniejszym. Głupota
pozostawiana w twoich postach nie pozostawia mi jednak wyboru (choć i-netow
a praktyka każe takich jak ty ignorować). Przyjrzałem się więc twoim postom.
, a szczególnie temu ostatniemu. Wydajesz się być osobą obdarzoną inteligenc
ją dość przeciętną, masz problemy tak z ortografią, jak i z konstrukcją zda
ń dłuższych niż czterowyrazowe. Spore braki posiadasz również w wiedzy histo
rycznej (patrz twój post o terroryźmie), za każdym razem reagujesz agresją
(patrz twój post do Maćka kilka linijek niżej). To wszystko sprawi, że zajmę
się tobą jedynie na krótko.
Po pierwsze więc - to jest lista dla ludzi, o ludziach i przez ludzi tworzon
a. Nie do ciebie należy ocena tego, co powinno się na niej znaleźć.
Po drugie - na tej liście znajduje się koło setki nowych odpowiedzi i temató
w dziennie, a tylko kilka należy do ciebie - uważałbym bym więc ze sformuło
waniami "grupa to ja".
Po trzecie - nie wiem ile problemów psychicznych rozwiązałeś w życiu, ale sw
oich na pewno nie.
Po czwarte - śnieg faktycznie jet okresowy, ale zarazem i powtarzalny - bo p
ojawia się cyklicznie co jakiś czas. Możemy mieć więc pewność, że śnieg jesz
cze kiedyś spadnie i padać będzie zawsze - natomiast tacy idioci jak ty żyją
góra kilkadziesiąt lat (i wypada podziękować stwórcy za roztropność)
Po piąte - może i faktycznie ta grupa nie istnieje bez ciebie - podobno za p
rawdziwie "królewskie" uważane były tylko te pałace, w których był jakiś dyż

Przepraszam wszystkich na liście za pyskówkę ale naprawdę nie mogłem się pow
strzymać.
Hope, że mi wybaczycie.

Bracken
Vladimir Nabokov wrote:
...odrębność stanowi jedną z podstawowych reguł życia.
Człowiek egzystuje tylko wtedy, gdy jest odizolowany od otoczenia.
Musimy w niej tkwić, bo w przeciwnym razie czeka nas zguba.