Spalanie tluszczyku i cwiczenia + dieta

1. Data: 2003-05-12 14:45:17

Temat: Spalanie tluszczyku i cwiczenia + dieta
Od: "Betterman" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
tak sobie ostatnio pomyslalem ze trzeba sie wziasc za siebie bo brzuszek
rosnie forma juz nie ta itp.

Tak wiec zaczynam od odchudzania mam 180 cm i 79 kilo (88 w pasi) nie
ukrywam ze najbardziej zalezy mi wlasnie na splaeniu tego cholernego
brzuszka, biegam raz w tygodniu i plywam, troszke sobie cwicze w domu z
hantelkiem.

zastanawiam sie czy to wystarczy, czy moze powinienem stosowac jakas
specjalna diete? (juz i tak ograniczylem tluszcze i cukry) albo jakies
specjalne cwiczenia? Slyszalem ze dobrze sprawdzaja sie L-karnityna i Chrom,
ale tez ostatnio kolega stwierdzil ze to nieprawda. Prosze o jakies porady.

Jednoczesnie zaznaczam, ze nie zalezy mi na blyskawicznym efekcie, bede
zadowolony jesli wszystko pojdzie stopniowo i np za rok bedzie juz znacznie
lepiej

pozdr
betterman

2. Data: 2003-05-13 15:17:36

Temat: Re: Spalanie tluszczyku i cwiczenia + dieta
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie jest tragicznie. Warto porobić brzuszki (po tygodniu widać już różnicę na
plus). Dieta nie ma sensu: poza tym, raczej nie zaleca się nakładania aż
takiego wysiłku dla organizmu. Radze nie stosować też żadnych środków. Choćby
nie wiem jak je zachwalali, zawsze pozostawiaja pewne ślady uboczne.
Pozdrawiam,
Jagoda

3. Data: 2003-05-15 10:56:55

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Użytkownik escribió:

> [...]
> żadnych środków. Choćby nie wiem jak je zachwalali, zawsze
> pozostawiaja pewne ślady uboczne. Pozdrawiam,

Bez diety szanse na zrzucenie tłuszczu są słabe. Nie mówię o katowaniu się,
tylko o rozsądnym zmniejszeniu ilości i odpowiednim zbilansowaniu
przyjmowanego pokarmu. Jeśli chodzi o ćwiczenia - tłuszcz jest najlepiej
spalany w określonych sytuacjach, tzn po ok 30 minutach ćwiczeń aerobowych.

Polecam grupę pl.misc.dieta, oraz forum www.sfd.pl

Pozdrawiam,

Rafalski

4. Data: 2003-06-08 21:17:12

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> plus). Dieta nie ma sensu: poza tym, raczej nie zaleca się nakładania aż

Polecam zrezygnowac z pieczywa,ostatni posilek zeby nie byl pochlaniany
pozniej niz 18-19,troche ruchu i bedzie ok.
No i moze jeszcze ograniczyc slodycze i jedzonko w stylu:pizza,hamburgery
itp.

Magda

tetraplegia
niegojące się krostki
Moze to juz bylo... uzywamy prezerwatyw i...
Zespół Fallota
tarczyca a antykoncepcja