Sposób na bycie.

91. Data: 2012-10-05 17:10:01

Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 10:22, olo pisze:
> Użytkownik "zażółcony"

> Z adaptacji które pobłądziły, to jednak lepszy jest ten biust ;)

Że co ? :)

92. Data: 2012-10-05 17:13:12

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 14:05, Ikselka pisze:

> Rzeco? - miało być może "códnego"?

Pomyliłaś coś z tym 52. Nie jest możliwe, by kobieta,
szczególnie taka, jak Ty - miała już aż 52 lata :)

> Bylem się zdołała pohamować, bo skończę jak sąsiadka-psiara z naprzeciwka
> ;-P
BTW. Moja zona w tym roku nie z aronią, ale z majowymi pędami sosny
bawiła się w spirytusowe zalewajki. Mamy teraz solidny zapas
przepysznego syropu, którym można się 'kurować'. Oczywiście ostrożnie,
bo stężeniem trzyma jakieś 70% alka :)

93. Data: 2012-10-05 18:11:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 19:13:12 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> bawiła się w spirytusowe zalewajki. Mamy teraz solidny zapas
> przepysznego syropu, którym można się 'kurować'. Oczywiście ostrożnie,

Ba, ja mam z zeszlego roku tenże, świetna nalewka. Najpierw był to syrop na
cukrze, ale zaczął mi nieco fermentować, wiec wlałam spirytus. Jeden z
bliższych znajomych dostaje ów produkt ode mnie na infekcje dróg
oddechowych i już zapowiedział, że bedzie się specjalnie przeziębiał :-D
A po roku przegryzania się naleweczka jest jeszcze lepsza. Cóż, tyle ze
mało jej zostalo, a w tym roku nie robiłam. Za to w przyszłym odnowię
zapasy, kiedy mąż będzie wycinał młode siewki sosen - poczekamy z wycinką
do czasu, kiedy będą miały młode przyrosty.
(by XL)

94. Data: 2012-10-05 18:17:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 19:13:12 +0200, zażółcony napisał(a):

> Pomyliłaś coś z tym 52. Nie jest możliwe, by kobieta,
> szczególnie taka, jak Ty - miała już aż 52 lata :)

Aha, i dziękuję za komplement, istotnie, nie czuję się na tyle, to jakiś
matrix dla mnie z tym wiekiem, zupełnie nie mam jego poczucia...
(by XL)

95. Data: 2012-10-05 20:26:47

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Paź, 20:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Bo nie zachowujesz się na swój wiek, normalnie to w tym wieku leży
się na katafalku z gromnicą w dłoni, czekając na śmierć, jakbyś tak
się zachowywała to byś poczuła ten wiek.;)

96. Data: 2012-10-06 07:57:52

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...

> [...]

się na katafalku z gromnicą w dłoni, czekając na śmierć, jakbyś tak
się zachowywała to byś poczuła ten wiek.;)

hihi, a Ty skąd wiesz?

kiwiko

97. Data: 2012-10-06 15:37:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Oct 2012 13:26:47 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Bo nie zachowujesz się na swój wiek, normalnie to w tym wieku leży
> się na katafalku z gromnicą w dłoni, czekając na śmierć, jakbyś tak
> się zachowywała to byś poczuła ten wiek.;)

Za cholerkę nie mam takich ciągot :-)
Boże, ile ja ma planów...
(by XL)

98. Data: 2012-10-06 19:20:58

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 09:57, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> się na katafalku z gromnicą w dłoni, czekając na śmierć, jakbyś tak
> się zachowywała to byś poczuła ten wiek.;)

Za komuny Ikselcia byłaby już stara, bo wystarczyło popatrzeć że
otoczenie się staro zachowuje i się dostosować, teraz młodość jest
trendi a starość nie, więc starsze osoby dostosowują się nawzajem do
siebie i szaleją po dyskotekach.;)

99. Data: 2012-10-06 19:28:40

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 17:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Młode zachowania są na topie, a przez naśladownictwo się można
odmłodzić.

Globiku.
Szanowni Państwo z TV!
Tłum