Sposób na bycie.

41. Data: 2012-09-29 21:35:53

Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: iska <l...@p...gmail> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:27, zażółcony pisze:

> Pan pozwoli, że go wyminę nieco ...
>
> Tak, Iska, troszkę się stęskniłem, a Twoich postów
> niestety nie widzę, dopiero jak Stalker zacytował.

mam prośbę aby ktoś (stalker proszę)skopiował ten mój post do reda
bo ja mam tylko możliwość z aioe a on nie widzi.

red, potrzebuje się z Toba skontaktować w ważnej
dla mnie sprawie, podaj mi priva please, albo Ty
coś skrobnij. h...@s...pl

42. Data: 2012-09-29 21:47:39

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 23:26:54 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj mylisz sie.
> Znam takich, co to maja ogromny problem z wiekiem.
> Wlasciwie to chyba kazdy facet to ma.
> W koncu kryzys wieku... i takie tam.

No niby tak. Przeszczepy włosów, botoksy, diety, siłownie, kiełbie we łbie
i mamy Ibisza :) Gdyby tylko wiedzeli, jakie to niemęskie, to od razu by
się im kryzysów odechciało.
Nie mam z takimi styczności, to i o nich nie pomyślałam.

Pozdrawiam,
M.

43. Data: 2012-09-29 22:02:11

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nikomu nie bronię. Co kto lubi.
> A gdziez byś waść chciał sobie włożyć takową, jesli wiedzieć można? :)
ja nie - to raczej antycypacja twojego/kobiecego
"dodać nie zaszkodzi" :))))

> To pytanie? :)

pisałaś , żeś inteligentna
więc zmilcze :))))))))))))))))

> Warunek - nie można bać się ssaków ;)
> I innych, tych, no, stworzeń bożych :)

> Ha, to złudzenie. Mniej tylko dlatego, że się o niektórych zapomina :)

zkładając , że problemem są zazwyczaj kobiety
to sugerujesz, że z wiekiem ma sie ich coraz więcej
tylko nie pamięta się już o nich wszystkich ?

może ? to całkiem optymistyczna wersja
ale obawiam się , że chyba przedobrzyłaś ? :))))

> Czyli wytrzymały. W końcu nie wszystko z wiekiem przemija :)
dzięki - miły komplement :)))
ale chodziło przecież o złą kobietę
i tu jakby nie stajesz na wysokości zadania ? :)))))

pozdr.

44. Data: 2012-09-29 22:52:05

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 00:02:11 +0200, kali napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja nie - to raczej antycypacja twojego/kobiecego
> "dodać nie zaszkodzi" :))))

No ale tu być mowa o kali :) I to kali dodatkowo być brzydal i
malkontent :)

> pisałaś , żeś inteligentna
> więc zmilcze :))))))))))))))))

Bycie inteligentną nie wyklucza bycia uszczypliwą :)

> zkładając , że problemem są zazwyczaj kobiety

Heloł! Ja tak nie zakładam :)
To kali zakładać. Ja współczuć :(

> [...]
> dzięki - miły komplement :)))
> ale chodziło przecież o złą kobietę
> i tu jakby nie stajesz na wysokości zadania ? :)))))

Obiecuję poprawę :)

Pozdrawiam,
M.

45. Data: 2012-09-29 23:41:52

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale tu być mowa o kali :) I to kali dodatkowo być brzydal i
> malkontent :)

a to nieporozumienie/brak_precyzji :)))
powinno być - np.:
"Dodać kalemu nie zaszkodzi"
i w tedy można rozwinąć krów/wad/problemów/kobiet :)))

> Bycie inteligentną nie wyklucza bycia uszczypliwą :)

i niby ta nieporadna ciekawość -
to ma być uszczypilowść ?
hm - nie poczułem -widać skóra za gruba ? :))))

> Heloł! Ja tak nie zakładam :)
> To kali zakładać. Ja współczuć :(

albo nie potrafisz wczuć sie w kalego
albo nie doczytałaś do końca :))))
kali z krowami nie ma problemu - jeśli je ma
to z kobietami - bo kobieta :
http://www.youtube.com/watch?v=lHJ3H6hDFXk
i to może być pewien problemem

> Obiecuję poprawę :)

obiecanki cacanki :))))
może chodzi o to, że nie dotrzymujesz obietnic ?
no to jest wada - ale czy to wystarczy do bycia złą?
:)))

pozdr.

46. Data: 2012-09-30 06:07:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-29 23:21, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> No to widzę, że wakacje ostatecznie się skończyły i nadeszła jesień :-)

Ptaki się już szykują do odlotu...

qr.a

47. Data: 2012-09-30 06:09:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-29 20:43, obywatel medea uprzejmie donosi:

Awcależebonie.

qr.a

48. Data: 2012-09-30 06:23:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:35, iska pisze:

> [...]
> bo ja mam tylko możliwość z aioe a on nie widzi.
>
> red, potrzebuje się z Toba skontaktować w ważnej
> dla mnie sprawie, podaj mi priva please, albo Ty

Proszę bardzo.

Stalker

49. Data: 2012-09-30 06:25:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:28, iska pisze:

> że jestem najpiękniejsza i wiecznie młoda to wiem, ale że aż tak?
> albo przeceniasz mój wigor albo bezczelnie czepiasz się stalki ;)

A nie, nie nie o to chodziło. Wszyscy z urlopów i wczasów wrócili :-)

Stalker, i ruch się zaczął...

50. Data: 2012-09-30 07:16:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 08:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-29 20:43, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Awcależebonie.

OK, infodoktorat w zamian też może być.

Ewa

Globiku.