Sposób na bycie.

61. Data: 2012-09-30 18:26:37

Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 20:12:54 +0200, Stalker napisał(a):

> Sojusze kosztują :-)

INNE ZAJĘCIA.
(by XL)

62. Data: 2012-09-30 18:43:47

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 20:14, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> "socjologicznych" spostrzeżeń na poziom "psychologiczny".
>
> Szyje ubranie, a potem się denerwuje, że na nikogo nie pasuje :-)
> Tak jak ostatnio z bogu ducha winna medeą:
>
> - Kobiety to suki, nie ma kobiecej solidarności
> - glob, tak nie jest, bo tak i tak - tłumaczy medea
> - Nie, nie tak jest - w głębi serca wszystkie jesteście sukami - po czym
> "wciska" medeę w gorset pasującego mu dowcipu, bo wszak wiadomo, ze
> medea MUSI pasować...
>
> Krótko mówiąc: "ma rację w ogólności, rzadko kiedy w szczególności",
> albo "szczególnie mu idzie ogólnie, lecz w szczególe nie ma racji w

Naodwrót, pisze konkretami, funkcje społeczne to abstrakty, tu jest
głównie psychologia jednostki, którą rujnuje masa, jeśli chce się
upodobnić, osoby upodobnione wypierają cechy własnej osobowości ,
czyli tzw żywe trupy lub fromowsko- ludzie automaty, w atomatycznym
społeczeństwie, każdy jest samotny i każdy poniżany, a rzeczywistość
zawsze sfałowana. Chociaż automat myśli że marionetką nie jest.

63. Data: 2012-09-30 18:58:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 19:18, Ikselka pisze:

> Ależ według tutejszych(sic!) kanonów inteligencja idzie w parze jedynie z
> wciąż jednakowo entuzjastycznym tiutiurlitaniem z każdym i głaskaniem co
> po(d)padnie.

Ale ty nie jesteś uszczypliwa :-)

Stalker

64. Data: 2012-09-30 19:16:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 20:58:56 +0200, Stalker napisał(a):

> Ale ty nie jesteś uszczypliwa :-)
>
> Stalker

Ani nie tiutiurlitam każdemu do uszka.
(by XL)

65. Data: 2012-10-01 06:55:53

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 17:40, zażółcony pisze:

> No nie jestem przekonany.
> Oceniając po ilości, to czas jakiś tam
> jest. Wygląda na to, że brakuje jeszcze
> innego czynnika, który by dał jakość
> zamiast ilości.

No i po nowym etapie ...

... Otwieram nowy etap w życiu.
No może nie w życiu, ale na tej grupie dyskusyjnej na pewno.
Otóż istotą zmiany jest to, że nie będę teraz dyskutował, tylko
wygłaszał monologi. Ha !

66. Data: 2012-10-01 07:07:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 20:12, Stalker pisze:

> - Nie, nie tak jest - w głębi serca wszystkie jesteście sukami - po
> czym "wciska" medeę w gorset pasującego mu dowcipu, bo wszak wiadomo,
> ze medea MUSI pasować...

Aż sobie odnalazłam ten post, w którym mnie glob tak ściska, bo chyba go
przegapiłam. Dzięki. ;)

Ewa

67. Data: 2012-10-01 07:25:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-01 08:55, Größe pisze:

> [...]
> No może nie w życiu, ale na tej grupie dyskusyjnej na pewno.
> Otóż istotą zmiany jest to, że nie będę teraz dyskutował, tylko

Rozmowa wciąga. ;)

Ewa

68. Data: 2012-10-01 07:34:34

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:27, zażółcony pisze:

> Najbardziej to mi tu brak vonBrauna.
> Z tego co pamiętam, ostatnio jak tu pisał, to wspomniał
> coś, że mu wzrok siada. Być może już nie jest w stanie
> pisać na grupy dyskusyjne ?

Ten to dopiero potrafił wcisnąć człowieka w znane mu ramy.
Coś a'la:
- Takie osoby wykazują się niedoczynnością płatu czołowego,
prawdopodobnie niezaleczone uszkodzenie mechaniczne z dzieciństwa.
Często im też drętwieje lewa dłoń.
- Ale mi nie drętwieje lewa dłoń?
- Brak odrętwienia lewej dłoni często jest spowodowany uszkodzeniem też
płatu ciemieniowego...

69. Data: 2012-10-01 09:48:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Oct 2012 08:55:53 +0200, Größe napisał(a):

> [...]
> No może nie w życiu, ale na tej grupie dyskusyjnej na pewno.
> Otóż istotą zmiany jest to, że nie będę teraz dyskutował, tylko

:-D
(by XL)

70. Data: 2012-10-01 19:39:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 16:35, iska pisze:

> Nie dość, że taki przystojny to jeszcze taki uczynny. :D :)
> Dziękuję.

Oj się spłoniłem niczym pensjonarka :-)

Stalker

Globiku.