Sprężynka do spieniacza mleka

1. Data: 2012-05-22 10:41:21

Temat: Sprężynka do spieniacza mleka
Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie macie może wiedzy, czy da się gdzieś kupić samą sprężynkę w
"stacjonarnym" spieniaczu do mleka?

Chodzi mi o to małe "kółeczko" ze zdjęcia:
http://goo.gl/TqKWK

A jak ktoś chce się pośmiać:
kupiłem głupio w allegro 5 spieniaczy do mleka w pakiecie, oznaczonych jako
"niesprawdzone" etc., Założyłem, że chociaż jeden z tego poskładam, ale
wszystkie 5 jest sprawne, tylko żaden nie ma tej głupiej sprężynki :(

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2012-05-22 11:08:12

Temat: Re: Sprężynka do spieniacza mleka
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 maja 2012 12:41:21 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
> [...]
> "niesprawdzone" etc., Założyłem, że chociaż jeden z tego poskładam, ale
> wszystkie 5 jest sprawne, tylko żaden nie ma tej głupiej sprężynki :(

Czy to są dokładnie takie spieniacze jak na zdjęciu?
Bo może sprężynka nie jest potrzebna? Ja mam dwa i oba zamiast sprężynki mają takie
pofalowane kółeczka zamiast sprężyny.

--
ZZ@private

3. Data: 2012-05-22 12:18:52

Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 May 2012 04:08:12 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Czy to są dokładnie takie spieniacze jak na zdjęciu?
> Bo może sprężynka nie jest potrzebna? Ja mam dwa i oba zamiast sprężynki mają takie
pofalowane kółeczka zamiast sprężyny.

Nie, moje są zupełnie inne (jakieś tam budżetowe "noname'y").
Zdjęcie jest tylko poglądowe, ale wiem jak działają te spieniacze, bo z
jednym miałem do czynienia i miał właśnie taką sprężynkę zdejmowaną, w
miejscu której w moich 5 spieniaczach występuje tylko metalowy nieruchomy
kolec :]

--
Kapsel
http://kapselek.net

4. Data: 2012-05-22 14:08:08

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 maja 2012 14:18:52 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:

> [...]
> jednym miałem do czynienia i miał właśnie taką sprężynkę zdejmowaną, w
> miejscu której w moich 5 spieniaczach występuje tylko metalowy nieruchomy

Tak, tylko na wszelki wypadek napisałem.
Może spróbuj sprężynkę od długopisu?
Może mieć podobną gęstość, a długość dotniesz.

--
ZZ@private

jaki ser, zupa serowa
Soja dobra dla...