Świadomość a materialna Rzeczywistość.

21. Data: 2017-11-27 00:38:22

Temat: Re: Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-26 o 21:30, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nawet pasuje do Ciebie ta odpowiedź.

A tak, przy okazji.
Przemilczając twoje wnikliwe odkrycie, że moja odpowiedź pasuje do mnie;
ty chyba myślisz, że ja piszę to co myślę.
To urocze.
Może pobawię się jeszcze tobą trochę.

22. Data: 2017-11-27 06:23:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

robot pisze:

> [...]

> odpowiedź pasuje do mnie; ty chyba myślisz, że ja piszę to co myślę.
> To urocze. Może pobawię się jeszcze tobą trochę.

Cóż za urocze wyznanie.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

23. Data: 2018-01-10 07:57:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wprost przeciwnie: klasyczne doświadczenie ze szczelinami pokazuje
> że "obserwacja" to czysto fizyczne zdarzenie - odpowiedni układ
> szczelin i detektorów. Wciąż powtarzasz te mity. To miłe dla ucha bo
> łechcą pychę "człowiek jest Bogiem, świadomość steruje cząstkami".
> Doświadczenia te dobitnie pokazują że świadomość nie ma nic do
> rzeczy.

Czyż pobranie (zdobycie) informacji o stanie systemu nie zmienia stanu
naszej Świadomości?

A czyż zmiana stanu Świadomości nie wywoła stanu systemu?

Pierdzielicie pinokio. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Świadomość a materialna Rzeczywistość.