Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce

31. Data: 2016-07-26 21:00:21

Temat: Re: Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jul 2016 20:32:15 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości
>
> Heh, jednak znalazłem przykład pełnego szacunku i wzajemnego zrozumienia
> związku islamisty z Polką. Fakt, miałeś sporo racji:
>
> http://wmeritum.pl/nowe-fakty-ws-zabojstwa-polki-nie
mczech-kobieta-byla-zwiazku-ze-swoim-oprawca/149863

Teraz będą wymyślać najróżniejsze bajdy, żeby tylko nie było zamieszek
antyrządowych...

32. Data: 2016-07-26 22:20:22

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-26 o 20:32, Chiron pisze:

> [...]
>
> http://wmeritum.pl/nowe-fakty-ws-zabojstwa-polki-nie
mczech-kobieta-byla-zwiazku-ze-swoim-oprawca/149863

Heh, a ja znalazłem przykład katolika pełnego szacunku do własnego psa,
którego codziennie katuje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2016-07-27 00:34:55

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mczech-kobieta-byla-zwiazku-ze-swoim-oprawca/149863

> Heh, a ja znalazłem przykład katolika pełnego szacunku do własnego psa,
> którego codziennie katuje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

To wrzuć linka. I tak (nawet, jak coś takiego znajdziesz)- za cholerę nie
rozkminisz różnicy; to, co u chrześcijan jest piętnowanym marginesem- u
muslimów akceptowalną większością

--
Chiron

p.s.
Czy miałeś rodzeństwo? W szczególności starsze od siebie?

34. Data: 2016-07-27 08:01:46

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-27 o 00:34, Chiron pisze:

> --
> Chiron
>
> p.s.
> Czy miałeś rodzeństwo? W szczególności starsze od siebie?

LOL :) Idiota...
Nie bądź taki ciekawski, bo kociej mordy dostaniesz.

Ty na prawdę myślisz, że jakiemuś pajacowi z usenetu będę opowiadał o
swoim życiu osobistym? Ukwiały są inteligentniejsze od ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2016-07-27 08:48:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

> [...]

>Ty na prawdę myślisz, że jakiemuś pajacowi z usenetu będę opowiadał o swoim
>życiu osobistym? Ukwiały są inteligentniejsze od ciebie.

Częstość pojawiania się u świrona diagnozy: "miałeś rodzeństwo któremu nie
potrafiłeś dorównać i musiałeś walczyć o względy rodziców" jest tak wielka,
ze jednoznacznie sugeruje iż to jego własny los.

36. Data: 2016-07-27 16:08:57

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ty na prawdę myślisz, że jakiemuś pajacowi z usenetu będę opowiadał o
> swoim życiu osobistym? Ukwiały są inteligentniejsze od ciebie.

No dobrze. A w takim razie napiz proszę, co wywołało u ciebie taką irytację?
Czy potrafisz to spróbować choć "zlokalizować"? I w skali 1 do 10- jakią byś
nadał swojej irytacji wartość?

--
Chiron

p.s.
Nie musisz mnie opowiadać o sobie. Ja- i nie tylko ja- czytamy z ciebie jak
z książki. Tyle, że to książka napisana przez wariata.

37. Data: 2016-07-27 17:25:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-27 o 16:08, Chiron pisze:
> Chiron
>
> p.s.
> Nie musisz mnie opowiadać o sobie. Ja- i nie tylko ja- czytamy z ciebie
> jak z książki.

LOL :) Idiota z wybujałą fantazją i przerostem poczucia zajebistości.
To ilu was jest chirek? Albo od kiedy czytasz myśli innych?
Chirek, zejdź na ziemię...

> Tyle, że to książka napisana przez wariata.

Za twoje urojenia nie odpowiadam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

No i wiadomo już o Monachium