Świerk kłujący - 2 przewodniki?

11. Data: 2004-08-18 17:57:33

Temat: Re: Świerk kłujący - 2 przewodniki?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <o...@o...pl> wrote in message
news:cg02it$92p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Problem właśnie polega na tym, że nie rośnie...
> To co, mogę ciachnąć - ten co bardziej w bok idzie?

Jesli uwazasz, ze wzrost zostal zahamowany wlasnie przez to,
tnij. A moimi "naturalnymi" pogladami sie za bardzo nie przejmuj :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-08-18 18:41:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Problem właśnie polega na tym, że nie rośnie...
> To co, mogę ciachnąć - ten co bardziej w bok idzie?
>
> Marek

Właśnie, odetnij tego który jest najbrzydszy ... czyli ma najdłuższą
drogę aby stać się prostym ... ;-)))

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-08-18 19:34:14

Temat: Odp: Świerk kłujący - 2 przewodniki?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cg02it$92p$...@n...news.tpi.pl...

> Problem właśnie polega na tym, że nie rośnie...
> To co, mogę ciachnąć - ten co bardziej w bok idzie?

Nie ciachaj tylko złap go na lasso i wygnij do poziomu. Tak przymocuj.
Ten prosty będzie rósł jako przewodnik, a ten wygięty przekształci się w
zwykłą gałąź.
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2004-08-31 18:58:09

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Ja jakbym juz cial, to raczej ten silniejszy i zdrowszy bym zostawil

Pomylka :)

Elfir

Buki..
Jakie są koszty projektu ogrodu?