Syrop glukozowo-fruktozowy

11. Data: 2016-03-17 13:39:27

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kidyś bywało nawet gorzej. Nikita Siergiejewicz Chruszczow
> sam takie lobby stwrzył!

Jest do tej pory, tylko nie ZSRR a amerykańskich producentów żywności

12. Data: 2016-03-17 13:40:34

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-03-17 o 12:54, Waldemar pisze:

> Niestety pomidory zawieraj glutaminian sodu.

Dlaczego niestety? (jeśli nawet)
--
B.

13. Data: 2016-03-17 13:47:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> glutaminian sodu jest tak zły?

Niektórzy tak uważają.

> Ja tam wolę bez GMO!

Inni wolą bez glutaminianu. Co będzie, jeśli ich lobby zwycięży?
Wtedy mogą zakazać -- i addio pimidory. Albo nakazać modyfikację
przymusową.

Jarek

--
Addio pomidory, addio ulubione
Słoneczka zachodzące za mój zimowy stół

14. Data: 2016-03-17 13:56:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inni wolą bez glutaminianu. Co będzie, jeśli ich lobby zwycięży?
> Wtedy mogą zakazać -- i addio pimidory. Albo nakazać modyfikację
> przymusową.

Glutaminian sodu jest naturalny, natomiast powinniśmy walczyć z GMO
czy zatruwaniem żywności przez lobby kukurydziane

15. Data: 2016-03-17 14:03:07

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inni wolą bez glutaminianu. Co będzie, jeśli ich lobby zwycięży?
> Wtedy mogą zakazać -- i addio pimidory. Albo nakazać modyfikację
> przymusową.

Ale wtedy wszyscy już byliby genetycznie poprawni, więc co dalej?
--
B.

16. Data: 2016-03-17 14:06:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Glutaminian sodu jest naturalny, natomiast powinniśmy walczyć z GMO
> czy zatruwaniem żywności przez lobby kukurydziane

Dlaczego powinniście walczyć z GMO? Ja żyję na tyle długo, by pamiętać,
że kiedys walczono z sacharozą -- zdrowe odżywianie miało polegać na
zastąpieniu jej zdrowszymi monocukrami: glukozą i fruktozą. Jeszcze
wcześniej głoszono, że "cukier krzepi".

--
Jarek

17. Data: 2016-03-17 14:09:11

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-03-17 o 13:56, pinokio pisze:

> Glutaminian sodu jest naturalny, natomiast powinniśmy walczyć z GMO
> czy zatruwaniem żywności przez lobby kukurydziane

http://www.polskamasens.pl/old/www/images/pics/drawi
ngs/norm_87_1_36b9eab5.jpg

18. Data: 2016-03-17 14:10:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Ale wtedy wszyscy już byliby genetycznie poprawni, więc co dalej?

Cała nadzieja w mutantach. Spontanicznych.

--
Jarek

19. Data: 2016-03-17 14:10:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że kiedys walczono z sacharozą -- zdrowe odżywianie miało polegać na
> zastąpieniu jej zdrowszymi monocukrami: glukozą i fruktozą. Jeszcze

Sacharoza może w nadmiarze jest zła, najlepsze są naturalne cukry które
są w owocach.
GMO jest złe z dwóch względów:
- zamiast naturalnych zdrowych roślin, mamy bawienie się w Boga,
modyfikacje, które nie wiadomo jak oddziaływują na organizm
- aspekt ekonomiczny, monopol firm, rolnicy będący niewolnikami koncernów

20. Data: 2016-03-17 14:12:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Jest do tej pory, tylko nie ZSRR a amerykańskich producentów żywności

Bo to skuteczny polityk był.

--
Jarek

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...