Szczepienie przeciw żółtaczce a gastroskopia

następny post »
Date: Tue, 31 Aug 2010 10:54:22 +0200
From: Adrian <b...@b...brak>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Szczepienie przeciw żółtaczce a gastroskopia

Dziś byłem u lekarza po skierowanie na gastroskopię przełyku z uwagi na
to że od dłuższego czasu odczuwam nieprzyjemne przeskakiwanie w przełyku
w momencie połykania pokarmów. Pytał mnie czy byłem szczepiony przeciw
żółtaczce. Prawdopodobnie nie a jeśli już to z 4 lata temu. Moje pytanie
jest czy takie szczepienie jest konieczne oraz ile dni należy odczekać
po szczepieniu zanim zacznie ono działać wówczas mogę zgłosić się na
gastroskopie?

PS. Ile średnio kosztuje szczepienie przeciw żółtaczce?