Szczypta soli do owoców? Czemu nie?

1. Data: 2015-08-18 03:10:52

Temat: Szczypta soli do owoców? Czemu nie?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.purewow.com/food/Why-You-Should-Be-Saltin
g-Your-Pineapple

Solicie owoce? :-)

2. Data: 2015-08-18 12:13:05

Temat: Re: Szczypta soli do owoców? Czemu nie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-18 o 03:10, Pszemol pisze:
> http://www.purewow.com/food/Why-You-Should-Be-Saltin
g-Your-Pineapple

> Solicie owoce? :-)

Pomidory.

Ewa

3. Data: 2015-08-18 12:43:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> http://www.purewow.com/food/Why-You-Should-Be-Saltin
g-Your-Pineapple

> Solicie owoce? :-)

Tytułowe ananasy często ląduja u mnie w garze, wtedy solę. To samo
odnosi się do paru innych owoców z tej listy. W przypadku spożycia
oddzielnie, też kiedyś zjadłem posolone, ale zapomniałem już, że tak
można, więc nie.

--
Jarek

4. Data: 2015-08-18 14:02:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
g-Your-Pineapple

> Pomidory.

He, he :-) Dobre.

5. Data: 2015-08-18 14:06:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnosi się do paru innych owoców z tej listy. W przypadku spożycia
> oddzielnie, też kiedyś zjadłem posolone, ale zapomniałem już, że tak

Tylko że tytułowe ananasy to był tylko jeden przykład...
Dalej w tekście jest jeszcze bardziej szokująco:
brzoskwinie? Truskawki?? :-)))

Swoją drogą kiedyś widziałem moją koleżankę z pracy,
Meksykankę - miała w misce plastikowej pokrojonego
arbuza i ochoczo posypywała go solą przez konsumpcją.
W myślach popukałem jej w czoło, ale teraz już wiem
o co chodziło :-)) Muszę kiedyś przy okazji spróbować.

6. Data: 2015-08-18 14:28:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Tylko że tytułowe ananasy to był tylko jeden przykład...
> Dalej w tekście jest jeszcze bardziej szokująco:
> brzoskwinie? Truskawki?? :-)))

Odpowiedź na pytanie chyba nie miała się sprowadzać do prostego "tak"
lub "nie". Poza tytułowymi ananasami podobnie traktuję broskwinie
właśnie, tudzież nektarynki i śliwki. Nie szokuje mnie to.

> [...]
> W myślach popukałem jej w czoło, ale teraz już wiem
> o co chodziło :-)) Muszę kiedyś przy okazji spróbować.

Kupiłem wczoraj arbuza, więc spróbuję posolić gdy go rozerżnę.

Jarek

--
W Cikaku zaś nastoł wielki lament
Zabili Stascyka Meksykany

7. Data: 2015-08-18 15:34:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-18 14:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> W myślach popukałem jej w czoło, ale teraz już wiem
> o co chodziło :-)) Muszę kiedyś przy okazji spróbować.

Jeśli można ogórka cukrem, to czemu nie arbuza solą...

nie pieprz Pietrze wieprza

8. Data: 2015-08-18 20:05:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2015 15:34:45 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-18 14:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

g-Your-Pineapple

> Jeśli można ogórka cukrem

Ogórek.
Miodem.

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

Stary Dom.
Dania z ludziny
Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?