Stary Dom.

1. Data: 2015-08-18 01:29:07

Temat: Stary Dom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedziliśmy dziś pierwszy raz tę restaurację w Warszawie, zgłodniawszy w
podróży. Z reguły unikamy przypadku, ale tu nie było wyjścia, bo głód był
silniejszy. I ten przypadek okazał się szczęśliwy :-)

Zjadłam pieczone kurczę (PÓŁ! - prawdziwe, młode kurczę wybiegowe, nie
kurczak z supermarketu) z sałatami, a MŚK sztukamięs z sosem chrzanowym.
Jedno i drugie mięso świetnej jakości (a znam się na tym), po przyrządzeniu
soczyste, rozpływające się w ustach, podane i przyprawione jak należy.
Dressing do sałat świetnie przyprawiony, wzorowa konsystencja. Niby
drobiazg - a rzadko się zdarza dobrze zrobiony dressing, bo z reguły
kucharz uważa, że wystarczy zmieszać trochę oliwy i octu i to wszystko.
Dressing ma posiadać SMAK!

Tortu bezowego, na który zerkałam, jednak nie spróbowałam, bo porcje
obiadowe na tyle okazałe, że nie dałam rady, ale następnym razem się
skuszę.
Na odchodnym dostaliśmy w prezencie zapakowane w firmowy papier pączki z
ich cukierni, które pochłonęłam w drodze powrotnej do domu - znowu
pychota.

Atrakcje: Bardzo efektowny widok kucharza siekającego tatar na stoliku :-)

Klimatyczne wnętrze, jedzenie przyrządzone BARDZO fachowo i przepysznie,
kelnerzy bezszelestni, dyskretni i kompetentni, kierownik sali (pani)
życzliwy i ineteresujacy się naszym wrażeniem, ceny niewygórowane.

Obok - wejście do ich cukierni. Kupiliśmy (dla odwiedzanej po obiedzie
starszej osoby) pyszne bułeczki z jagodami i migdałowy mazurek. Delicje!

Polecam "Stary Dom"!

--
XL z bezinteresownym zachwytem

2. Data: 2015-08-18 01:41:11

Temat: Re: Stary Dom.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zjadłam pieczone kurczę (PÓŁ! - prawdziwe, młode kurczę wybiegowe,
> nie kurczak z supermarketu)

O tak? A moze z Makro? :-)

> Obok - wejście do ich cukierni. Kupiliśmy (dla odwiedzanej po obiedzie
> starszej osoby) pyszne bułeczki z jagodami i migdałowy mazurek. Delicje!

Zastanawiam się po co te zastrzeżenia robisz, że nie dla Was te słodycze?
Skąd ta ostrożność jeśli chodzi o odbiór tej relacji? :-)

3. Data: 2015-08-18 02:03:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> O tak? A moze z Makro? :-)

Do Makro przyjechała wiocha i wszystkie wykupiła. To musiało być zatem
innego pochodzenia.

Jarek

--
idzie drogą kurcze blade
pcha taczki z dobytkiem

4. Data: 2015-08-18 03:11:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Do Makro przyjechała wiocha i wszystkie wykupiła.
> To musiało być zatem innego pochodzenia.

Pewnie Tesco zatem... Bueeee, obrzydliwość :-( ;-)

5. Data: 2015-08-18 07:25:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-18 02:03, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Do Makro przyjechała wiocha i wszystkie wykupiła. To musiało być zatem
> innego pochodzenia.

Z weka?

- ja tu chciałam być wolnym ptakiem, a za niedługo bede kurą domową
- i gołębiem pocztowym
- czemu gołębiem
- no ktoś musi latać po piwo

6. Data: 2015-08-18 07:56:54

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Do Makro przyjechała wiocha i wszystkie wykupiła. To musiało być zatem
> innego pochodzenia.

Z wybiegu. Jak to w mieście.
--
B. na czerwonym dywaniku

7. Data: 2015-08-18 09:21:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się po co te zastrzeżenia robisz, że nie dla Was te słodycze?

Zastrzeżenia? - przecież planowałam zjeść i zjadłam otrzymane
pączki, więc wystarczyło. Jak zwykle doszukujesz się nie tego, co
mówi tekst, rozumujesz według własnych schematów. Wzmianka o
prezencie to wzbogacenie relacji o okoliczności towarzyszące - to
służy każdej relacji 3-)

> Skąd ta ostrożność jeśli chodzi o odbiór tej relacji? :-)

Ostrożność? - j.w.
3-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

8. Data: 2015-08-18 09:26:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bbjk <a...@b...cc> Wrote in message:

> Z wybiegu. Jak to w mieście.
> --

Podpowiedz, gdzie w mieście kupujesz kurczęta.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

9. Data: 2015-08-18 09:27:57

Temat: Odp: Stary Dom.
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> silniejszy. I ten przypadek okazał się szczęśliwy :-)
>
> Zjadłam pieczone kurczę (PÓŁ! - prawdziwe, młode kurczę wybiegowe, nie

Uwierzylas ???
Ty ???

@

---
Avast.

10. Data: 2015-08-18 09:48:58

Temat: Re:Odp: Stary Dom.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> Wrote in message:

> Uwierzylas ???
> Ty ???

Nie musiałam brać niczego "na wiarę". To było niespełna
kilogramowe tuczone kurczę wybiegowe - potrafię ocenić po
wyglądzie i smaku.
Ale Ty, jak widzę, nie odróżniasz kurczęcia od kurczaka, więc nie
będę więcej tłumaczyć 3-)
--

XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Dania z ludziny
Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?