Stary Dom.

11. Data: 2015-08-18 10:00:25

Temat: Re:Stary Dom.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
> ich cukierni, które pochłonęłam w drodze powrotnej do domu - znowu
> pychota.
>
> Atrakcje: Bardzo efektowny widok kucharza siekającego tatar na stoliku :-)
>
> Klimatyczne wnętrze, jedzenie przyrządzone BARDZO fachowo i przepysznie,
> kelnerzy bezszelestni, dyskretni i kompetentni, kierownik sali (pani)
> życzliwy i ineteresujacy się naszym wrażeniem, ceny niewygórowane.
>

> Obok - wejście do ich cukierni. Kupiliśmy (dla odwiedzanej po obiedzie
> starszej osoby) pyszne bułeczki z jagodami i migdałowy mazurek. Delicje!

Po odpowiedziach widzę, że relacja się spodobała :-)
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

12. Data: 2015-08-18 11:59:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-18 09:26, obywatel XL uprzejmie donosi:

Ja na wsi. U nas nie ma Makro.

wsi spokojna wsi wesoła

13. Data: 2015-08-18 12:03:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-18 o 01:29, Ikselka pisze:
> Atrakcje: Bardzo efektowny widok kucharza siekającego tatar na stoliku :-)

Rękawiczki miauuu?

Ewa

14. Data: 2015-08-18 12:05:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-18 o 10:00, XL pisze:
> Po odpowiedziach widzę, że relacja się spodobała :-)

No. Nie ma to jak opowieści neofity.

Ewa

15. Data: 2015-08-18 12:06:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-18 10:00, obywatel XL uprzejmie donosi:

Trzeba było tatara spróbować.
A Adamczyk był?

stare kurczę wybiegane

16. Data: 2015-08-18 12:24:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Basia napisała:

> Z wybiegu. Jak to w mieście.

Przebiegłe. Przebiegłe to, jak to w mieście.

Jarek

--
-- Bardzo się cieszę -- powiedział Prosiaczek uszczęśliwiony --
że podarowałem ci coś, co można włożyć do Praktycznej Baryłeczki.

17. Data: 2015-08-18 12:25:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Rękawiczki miauuu?

Niewychodzący był.

--
Jarek

18. Data: 2015-08-18 12:38:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2015 12:06:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-18 10:00, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Trzeba było tatara spróbować.

Następnym razem na pewno, tym razem był obiad - przystawek nie
zamawialiśmy, bo za gorąco, a na obiad oraz bez wódeczki nie jadam tatara.
A wódeczki w upał nie piję...

> A Adamczyk był?

Nie, siedziały tam jakieś dwie gwiazdy, ale niezbyt mi znajome. I raczej
pedalskie.

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

19. Data: 2015-08-18 14:13:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Następnym razem na pewno, tym razem był obiad - przystawek nie
> zamawialiśmy, bo za gorąco, a na obiad oraz bez wódeczki nie jadam tatara.
> A wódeczki w upał nie piję...

Dobrze że nam uzasadniłaś swoje decyzje, i to ze szczegółami...
Siedzimy tu wszyscy i czekaliśmy z niepokojem na informacje. :-)

> Nie, siedziały tam jakieś dwie gwiazdy, ale niezbyt mi znajome.
> I raczej pedalskie.

:-))))

20. Data: 2015-08-18 14:16:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Zastrzeżenia? - przecież planowałam zjeść i zjadłam otrzymane
> pączki, więc wystarczyło. Jak zwykle doszukujesz się nie tego, co
> mówi tekst, rozumujesz według własnych schematów. Wzmianka o
> prezencie to wzbogacenie relacji o okoliczności towarzyszące - to
> służy każdej relacji 3-)

Zabawnie lawirujesz... :-)

> Ostrożność? - j.w.
> 3-)

Jasne, jasne... wzbogać jeszcze relację o to co mieliście na sobie
do ubrania... jakie wioski mijaliście, jakie krowy po drodze spotkaliście.
Byłoby też ciekawiej gdybyś te relacje również oprawiła w twarde okładki.

Dania z ludziny
Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?