Re: Szczypta soli do owoców? Czemu nie?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Szczypta soli do owoców? Czemu nie?
Date: Tue, 18 Aug 2015 14:28:16 +0200

Pan Pszemol napisał:

> Tylko że tytułowe ananasy to był tylko jeden przykład...
> Dalej w tekście jest jeszcze bardziej szokująco:
> brzoskwinie? Truskawki?? :-)))

Odpowiedź na pytanie chyba nie miała się sprowadzać do prostego "tak"
lub "nie". Poza tytułowymi ananasami podobnie traktuję broskwinie
właśnie, tudzież nektarynki i śliwki. Nie szokuje mnie to.

> Swoją drogą kiedyś widziałem moją koleżankę z pracy,
> Meksykankę - miała w misce plastikowej pokrojonego
> arbuza i ochoczo posypywała go solą przez konsumpcją.
> W myślach popukałem jej w czoło, ale teraz już wiem
> o co chodziło :-)) Muszę kiedyś przy okazji spróbować.

Kupiłem wczoraj arbuza, więc spróbuję posolić gdy go rozerżnę.

Jarek

--
W Cikaku zaś nastoł wielki lament
Zabili Stascyka Meksykany