Szuflada pod pralką

1. Data: 2006-04-28 06:16:11

Temat: Szuflada pod pralką
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pralkę ładowaną od góry, rozmiary standardowe. Chciałbym postawić tą
pralkę na podstawie z wysuwaną szufladą. Cała podstawa miałaby mieć 25
cm wysokości. W szufladzie byłoby miejsce na proszek do prania itp. Czy
ktoś przetrenował takie rozwiązanie? Boję się żeby ta podstawa mi się
nie zawaliła, pralka jest ciężka jak diabli a jeszcze pranie i woda w
środku i wibracje.

Karol

2. Data: 2006-04-28 08:50:42

Temat: Re: Szuflada pod pralką
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tak mam juz pół roku bez progów ograniczających zrobione w
pażdzierzu, tylko że spowodowane to u mnie było wysokim poziomem
kanalizacji w piwnicy. Wcześniej oczywiście "poobserwowałem" pralke czy
nie ma tendencji do wycieczek.
Pdr.Mariusz

Kafelki - z fugami czy bez?
plamy ze stearyny jak usunac ?