zepsuta lodówka - czyja wina?

1. Data: 2006-04-27 11:38:37

Temat: zepsuta lodówka - czyja wina?
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie lodówka Whirpool - wczoraj zaległa w niej ciemność (po otwarciu
drzwi oczywiście). Podejrzenie padło na żarówkę - niesety to co zobaczyłem
po zdjęciu osłony lekko mnie załamało http://tomnet.host.sk/lodowka

Po przeprowadzeniu śledztwa okazało się, że żarówka świeci się czasem
również przy zamkniętych drzwiach (widać to ładnie po ciemku w miejscu
gdzie delikatnie niedochodzi uszczelka). Dopiero mocne dociśnięcie drzwi
rozłącza zasilanie żarówki.

Czy w takiej sytuacji są Waszym zdaniem jakiekolwiek szanse na naprawę
gwarancujną z uwagi na nieprawidłowe zamocowanie drzwi, ewentualnie
niewłaściwe dopasowanie skoku wyłacznika żarówki? Cholera, nie czuję się
winny faktu, że normalne zamknięcie drzwi od lodówki nie gasi światła, a z
drugiej strony już słyszę gadkę kolesi z serwisu: "Drzwi trzeba było
zamykać dokładnie."

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

2. Data: 2006-04-27 15:21:13

Temat: Re: zepsuta lodówka - czyja wina?
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. <u...@o...pl> napisał(a):

> gwarancujną
Oczywiście, ale pod warunkiem, że jest na normalnej gwarancji, bo ta 7-
letnia tego nie obejmuje. Do czasu naprawy wykręć żarówkę.

3. Data: 2006-04-27 17:50:29

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jest sobie lodówka Whirpool

Whirpool to robi tylko dobre reklamy :-)

4. Data: 2006-04-27 18:26:27

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest sobie lodówka Whirpool - wczoraj zaległa w niej ciemność (po otwarciu
> drzwi oczywiście). Podejrzenie padło na żarówkę - niesety to co zobaczyłem
> po zdjęciu osłony lekko mnie załamało http://tomnet.host.sk/lodowka

Wymieniałeś żarówkę. Sprawdź jaka jest obecnie i czy pokrywa się z
dopuszczalną mocą.
Jeżeli żarówka jest oryginalna to reklamuj

Tomek

5. Data: 2006-04-27 19:43:45

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

> Whirpool to robi tylko dobre reklamy :-)

Jeszcze mikrofalki. Więcej faktycznie nic :-)

J.

6. Data: 2006-04-28 05:35:06

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wszelki wypadek, przed sprowadzeniem serwisu, sprawdź wypoziomowanie lodówki,
jak jest pochylona do przodu to drzwi mogą się nie domykac.
Pozdrawiam.
JacekG.

7. Data: 2006-05-02 10:39:35

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

> Jeszcze mikrofalki. Więcej faktycznie nic :-)

Ja mam i mikrofalę, i zmywarkę i (od niedawna) pralkę - i wszystko działa
bez zarzutu! :))
b.

8. Data: 2006-05-02 17:45:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bogna wrote:

> Ja mam i mikrofalę, i zmywarkę i (od niedawna) pralkę - i
> wszystko
> działa bez zarzutu! :))

Wiesz... moja ciotka miała przez dziesięć lat pralkę marki Wiatka
i ta też jej się ani razu nie zepsuła, ale trudno na tej
podstawie twierdzić, że to były dobre, bezawaryjne pralki :-)

J.

9. Data: 2006-05-04 11:22:36

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za informacje i podpowiedzi - reklamację uwzględniono,
lodówka została naprawiona w ramach gwarancji.

TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl
Głupstwo jest wtedy najsroższe, kiedy
ma na swoją obronę słuszne argumenty. (T.Kotarbiński)

10. Data: 2006-05-05 06:21:36

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz... moja ciotka miała przez dziesięć lat pralkę marki Wiatka
> i ta też jej się ani razu nie zepsuła, ale trudno na tej
> podstawie twierdzić, że to były dobre, bezawaryjne pralki :-)

Masz rację, trudno twierdzić. Ale a propos, Wiatka u mojej mamy liczy sobie
już z 18 lat i też się nie zepsuła ani razu :) Mimo, że przez pierwszych
kilka lat była używana z prętami zabezpieczającymi bęben, bo panowie którzy
ją montowali "zapomnieli" wymontować wszystkie pręty. Tak nieśmiało powiem:
to chyba były dobre pralki? :)
bogna

biszkopt z crispa
Pocący się zbiornik z wodą w kompakcie...
Zmywarka Siemens: jakie zużycie wody podczas opłukiwania ?
"nienaprawialna" awaria lodówki ?
Ogrzewanie domu kominkiem