Srednia cena m2 w wwie

1. Data: 2006-04-27 20:10:18

Temat: Srednia cena m2 w wwie
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Czy jest gdzies w sieci info aktualne, czy na biezaco aktualizowane na temat
srednich cen metra mieszkan w wwie? Rynek obecnie jest dosyc dziwny i
roznice czasem sa naprawde zaskakujace, wiec przydaloby sie czasem takie
info. Znalazlem w sieci informacje z grudnia 2005 gdzie srednia cene metra w
Wwie szacuje sie na ok 5 tys. Nie wiecie jak jest w chwili obecnej?

pozdr

2. Data: 2006-04-27 20:45:05

Temat: Re: Srednia cena m2 w wwie
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pp" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> info. Znalazlem w sieci informacje z grudnia 2005 gdzie srednia cene metra
> w Wwie szacuje sie na ok 5 tys. Nie wiecie jak jest w chwili obecnej?

Nie ma nic bardziej debilnego jak mówienie o cenie średniej mieszkania w
Warszawie. Każda dzielnica to inny poziom cen, a róznice pomiędzy starym
budownictwem a nowym sięgaja nawet kilkuset procent. Nie mówię już o różnicy
w skrajnych dzielnicach.

3. Data: 2006-04-27 20:55:29

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:44512806$0$22580$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> Warszawie. Każda dzielnica to inny poziom cen, a róznice pomiędzy starym
> budownictwem a nowym sięgaja nawet kilkuset procent. Nie mówię już o

Kolego, a wiesz co to jest srednia i do czego sluzy? Chyba nie bardzo.
A poza tym nie demonizowalbym tych roznic, od pewnego czasu sledze dosc
regularnie ceny mieszkan w Wwie i zareczam Ci ze te roznice nie sa az tak
wielkie jakby Ci sie wydawalo. Poza hardcorami typu stare miasto, wypasione
apartamenty w centrum i na Mokotowie, roznica cen nie pzrekracza zazwyczaj
2-3 tys i to raczej w gore (w przypadku ww wymienionych), a duzo rzadziej w
dol (stare bloki, lokalizacja, etc).
Wiec nie wypisuj mi tu glupawych uwag o debilizmie sredniej, ok?

pozdro
pp

4. Data: 2006-04-27 21:58:06

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolego, a wiesz co to jest srednia i do czego sluzy? Chyba nie bardzo.

Średnia nie służy do niczego, bo w przypadku nieruchomości o niczym nie jest
w stanie mówic.

> [...]
> rzadziej w dol (stare bloki, lokalizacja, etc).
> Wiec nie wypisuj mi tu glupawych uwag o debilizmie sredniej, ok?

Nie ucz ojca dzieci robić. Jak jesteś taki mądry to sobie sam policz. Ja mam
w swojej bazie jakieś grubo ponad 1000 transakcji mieszkaniami z Warszawy z
ostatniego okresu i zapewniam cie, że jeśli chodzi o znajomośc rynku to nie
dorastasz mi do pięt.

5. Data: 2006-04-28 05:19:07

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:44513922$0$22590$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Średnia nie służy do niczego, bo w przypadku nieruchomości o niczym nie
> jest w stanie mówic.

Coż, niektórzy nie zrozumieją że w Warszawie są mieskania po 2000 i po 20000
zł za metr i chcą z tego średnią wyciągac.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

6. Data: 2006-04-28 06:19:48

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coż, niektórzy nie zrozumieją że w Warszawie są mieskania po 2000 i po
> 20000 zł za metr i chcą z tego średnią wyciągac.

Ja bym już dorzucił powyżej 30 kzł/m2. Średnia nie mówi zupełnie nic.

7. Data: 2006-04-28 08:23:52

Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:44513922$0$22590$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Średnia nie służy do niczego, bo w przypadku nieruchomości o niczym nie
> jest w stanie mówic.

A mozesz wyjasnic dlaczego? Sorry moze do piet Ci nie dorastam ale nie widze
powodu dlaczego akurat w przypadku nieruchomosci srednia nie bylaby w stanie
mowic o niczym. Smialo!

> [...]
> mam w swojej bazie jakieś grubo ponad 1000 transakcji mieszkaniami z
> Warszawy z ostatniego okresu i zapewniam cie, że jeśli chodzi o znajomośc

Aha, jasne.To oswiec mnie w takim razie do czego powinienem sie odnosic
jesli chodzi o cene, szukajac mieszkania.

pp

8. Data: 2006-04-28 08:27:03

Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Coż, niektórzy nie zrozumieją że w Warszawie są mieskania po 2000 i po
> 20000 zł za metr i chcą z tego średnią wyciągac.

A jaki to ma zwiazek ze srednia? Zawsze mozemy policzyc srednia trymowana.
To ze mozna znalezc mieszkania w cenie 2000 (swoja droga ciekawe gdzie i
jakie? moze napisz) i po 30k nic nie zmienia. Z zarobkami jest tak samo,
jedniz zarabiaja 800 PLN inni 30k i co? Nie mozna wyliczyc srednich zarobkow
w Wwie? Niczemu to nie sluzy? Ehh ludzie...

pp

9. Data: 2006-04-28 08:59:50

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki to ma zwiazek ze srednia? Zawsze mozemy policzyc srednia trymowana.
> To ze mozna znalezc mieszkania w cenie 2000 (swoja droga ciekawe gdzie i
> jakie? moze napisz)
Rembertów. Przecież jesteś taki oblatany w cenach.

i po 30k nic nie zmienia. Z zarobkami jest tak samo,
> jedniz zarabiaja 800 PLN inni 30k i co? Nie mozna wyliczyc srednich
> zarobkow w Wwie? Niczemu to nie sluzy? Ehh ludzie...

Niczemu. Szukasz mieszkania i co ci da średnia? Zupełnie nic, bo ci nie
powie ile kosztuje przeciętnie takie a takie mieszkanie w danej dzielnicy.

10. Data: 2006-04-28 11:00:42

Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4451d434$0$22584$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Rembertów. Przecież jesteś taki oblatany w cenach.

Noo nie taki oblatany jak Ty miszczu. Co prawda Rembertow nie wchodzi
zupelnie w obszar moich zaniteresowan ale w moich bojach dotychczasowych nie
spotkalem sie z mieszkaniami w tym rejonie za 2 tys z metra

> i po 30k nic nie zmienia. Z zarobkami jest tak samo,
>
> Niczemu. Szukasz mieszkania i co ci da średnia? Zupełnie nic, bo ci nie
> powie ile kosztuje przeciętnie takie a takie mieszkanie w danej dzielnicy.

Ale moge sie do czegos odniesc, nie? Przeciez nie neguje ze oprocz sredniej
przyadaje sie tez srednia mieszkan w plycie vs nowe, srednia na bemowie i
na starym Mokotowie. Im wiecej informacji tym wiecej wnioskow mozna
wyciagnac.
To skoros Ty taki oblatany to moze zamiast ciagnac te jalowoa dyskusje
sprobuj nakreslic jakies widelki aktualne jesli chodzi o Bemowo (niska plyta
lata 80-te vs nowe budownictwo z wtornego), mieszkania ok 40-45 m2.

Pozdro
pp

zepsuta lodówka - czyja wina?
biszkopt z crispa
Pocący się zbiornik z wodą w kompakcie...
Zmywarka Siemens: jakie zużycie wody podczas opłukiwania ?
"nienaprawialna" awaria lodówki ?