Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?

następny post »
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?
Date: Sat, 9 Jun 2018 19:50:59 +0200

Mam wrażenie, że w tym roku wyjątkowo szybko dojrzewają owoce.
Porzeczki czerwone wyglądają, że jeszcze 2-3 dni i będą do zbioru.
Wiśnie są już czerwone i chyba za tydzień też się będą nadawały do
zrywania. Dopiero początek czerwca, czy mi się zdaje, czy w tym roku
faktycznie wyjątkowo szybko owoce dojrzewają?
Jacek