Re: Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?

Data: 2018-06-10 13:33:17
Temat: Re: Szybko dojrzewają owoce, czy mi się zdaje?
Od: i...@g...pl

> Lato może być chłodne

Taktak.
http://www.sadyogrody.pl/owoce/101/iung_na_terenie_p
olski_wystepuje_susza_rolnicza,14031.html
http://sprawdzpogode.pl/32dniowa
,,Po weekendzie jeszcze poniedziałek 11 czerwca oraz wtorek 12 czerwca przyniosą
kontynuację upałów i groźnych burz. Zaś od środy 13 czerwca czeka nas diametralna
przebudowa pogody. Jak nie trudno się domyślić burze ustąpią, a w miejsce ich
zapanuje sucha, spokojna i słoneczna aura, której towarzyszyć będzie temperatura
wzrastająca maksymalnie do poziomu 25 stopni C. Będzie to wspaniały czas dla naszego
funkcjonowania. Utrzyma się przez około pięć dni. Poczym od około 18 czerwca zacznie
wracać męcząca pogoda, której towarzyszyć ma wysoka temperatura oraz porcja burz,
które będą nieść ze sobą najróżniejsze zjawiska atmosferyczne często powodujące
szkody. Okres groźnej i męczącej aury ma też utrzymać się przez około pięć dni by
potem od około 24 czerwca ustąpić chłodniejszej i spokojniejszej pogodzie. Ale też
nie na długo, bo z początkiem miesiąca lipca powróci pogoda, którą będziemy mieli
serdecznie i dość i tak na przemian ma być przez cały lipiec.(...)
miesiąc lipiec przywitamy iście tropikalną pogodą. Na trwalsze okresy z suchą
słoneczną i nie upalną aurą w lipcu się nie zanosi. Najwcześniej w sierpniu mamy
szanse na pogodę, która będzie odpowiednia dla naszych urlopowych wyjazdów. ,,

Tylko że do tej pory wszystko wyschnie na pieprz.