Szybko na slodko

1. Data: 2001-08-27 10:12:54

Temat: Szybko na slodko
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Czasami nachodzi mnie ochota na zrobienie sobie szybciutko czegos na
slodko:)
Najczesciej jest to wlasnej roboty budyn czekoladowy.
Moze macie jakies swoje wyprobowane przepisy na takie szybkie deserki?

Pozdrawiam
Aska

1. Data: 2001-08-27 10:13:12

Temat: Re: Szybko na slodko
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brzozes <J...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9md6lg$lg5$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Najczesciej jest to wlasnej roboty budyn czekoladowy.
> Moze macie jakies swoje wyprobowane przepisy na takie szybkie deserki?

ja uwielbiam brzoskwinie z puszki zalane kisielem morelowym, mniam
jak wystygnie jeszcze lepsze

Wkn

1. Data: 2001-08-27 10:21:35

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzozes <J...@s...pl> wrote in message

> [...]
> Najczesciej jest to wlasnej roboty budyn czekoladowy.
> Moze macie jakies swoje wyprobowane przepisy na takie szybkie deserki?

Nastepnym razem jak najdzie cie na budyn dodaj do niego herbatnikow,
ciasteczko, warstwa budyniu, ciasteczko, budyn... i tak ze 3 warstwy. Jest
pyszne.

A z innych rzeczy to kiedys robilam sobie "czekolade" : gorzkie kakao,
odrobinka mleka lub slodkiej smietany, cukier i ucierasz. Mozna dodac kokos.
W zaleznosci od ilosci mleka wychodzi bardziej lub mniej gesta pychota.
Dawno temu robila to moja babcia, jak jeszcze takie frykasy jak kakao i
kokos byly rzadko dostepne. Babcia dostawala paczki z Niemiec i zawsze miala
kredens pelen skarbow.
Asia

1. Data: 2001-08-27 10:33:30

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzozes wrote:

> [...]
> Najczesciej jest to wlasnej roboty budyn czekoladowy.
> Moze macie jakies swoje wyprobowane przepisy na takie szybkie deserki?

Szybkie mówisz..oj duzo tego bedzie :
1. kisiel z kawalkami owoców, badz z przetartym jablkiem na grubej tarce
2. kawalki owoców ( najchetniej banan ) w ciescie nalesnikowym polane
miodem lub czekolada
3. warstwami : jak najrózniejsze owoce pokrojone na kawalki, na to lody,
na to troche miodu, na to bita smietana, na to syrop malinowy, na to
rodzynki, orzechy itp, na to czekolada...mniam :))
4. nalesniki z goracym jeszcze musem jablkowym a gdy jablek niet to z
kazdym dzemem
5. racuchy z jablkami
6. salatka owocowa z jagurtem odrobina majonezu tona bakalii i ogromna
lycha miodu ..+ czasem kukurydza z puszki dla zlamania smaku
7. budyn ( kupny niestety, wlasny zawsze mi zbytnio maka smakowal ) +
kawalki malin badz truskawek + syrop malinowy
8. grzanki nasaczone poslodzonym mlekiem + ananas
9. kajmak ( no..to moze nie tak szybko bo ta puszka z mlekiem musi
popyrkac z pare godzin ale jak juz skonczy pyrkac to smaruje sie wartwy
szybciusienko i równie szybko sie je :))
10. jablko pieczone z cukrem- wersja szybkosciowa: duszone w rondelku
11. ciagutki z wody masla cukru ( to chyba karmel? ) i odrobiny mleka
badz smietany
12 KOGEL MOGEL!!! ( a jak juz bARDZO potrzebuje slodyczy to krecony z
czekolada )

wiecej grzechów nie pamietam... ;)
pzdr
agi

1. Data: 2001-08-27 16:05:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jogurt waniliowy badz naturalny z tartym jablkiem.

Krysia

> [...]
>Najczesciej jest to wlasnej roboty budyn czekoladowy.
>Moze macie jakies swoje wyprobowane przepisy na takie szybkie deserki?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-27 16:58:52

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzozes" <J...@s...pl> napisał w wiadomości

> Hej!
> Czasami nachodzi mnie ochota na zrobienie sobie szybciutko czegos na
> slodko:)

Hejka;-)))

Przepis na slodkosci wg mojego meza. Moj slubny lazi po domu i mowi: hmm
zjadlym cos pysznego, cos slodkiego i nachetniej czekoladowego. Po
wygloszeniu owego zdania kilka razy, lazi 10 minut po kuchni, otwiera
lodowke 20 razy i robi sobie ... kanapke z duza iloscia curry, pieprzu
kajenskiego, szynka i pomidorem;-)))))

Kiedy mnie napada ochota na cos slodkiego, robie sobie najzwyczajniejsza
czekolade na goraco badz zimno lub jakis serek naturalny z dodatkiem owocow
(hmmm z jagodami lub jezynami, pycha).

Pozdrowionka,

Kaliope

--