pieczenie kurczaka

1. Data: 2001-08-27 10:19:31

Temat: pieczenie kurczaka
Od: Marzenka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę na obiad upiec kurczaka.
Nie mam rożna.
Jak go będę piekła w kuchence to wykładać go na blaczę czy do naczynia
żaroodpornego?
--
======---> Marzenka i Qba (18.03.01)<---======
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature please!

1. Data: 2001-08-27 10:22:42

Temat: Re: pieczenie kurczaka
Od: Marzenka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Aug 2001 12:19:31 +0200, podpisując się jako Marzenka
<m...@t...com.pl>, napisałeś (aś) :

>Jak go będę piekła w kuchence to wykładać go na blaczę czy do naczynia
blachę - przepraszam za przejęzycznie.

1. Data: 2001-08-27 10:35:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> blachę - przepraszam za przejęzycznie.

Do naczynia, albo w taką folię - piekarnik foliowy...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-27 14:22:48

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenka <m...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:p...@4...com..
.
> Chcę na obiad upiec kurczaka.
> Nie mam rożna.
> --
> ======---> Marzenka i Qba (18.03.01)<---======

Jak masz prodiz to podziel na porcje, posyp vegeta i majerankiem , posmaruj
miodem i upiecz . Nie czujesz w gotowym miodu i jest bardzo soczysty.

Jola L-L

1. Data: 2001-08-27 14:35:32

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

mi najsmaczniejszy wychodzi gdy posypie go przyprawa do kurczaka (nazewnatrz
i wewnatrz) wloze do zaroodpornego naczynia z przykrywka i pieke ok 1,5 godz
pod przykryciem w piekarniku

Kaczucha

.

1. Data: 2001-08-27 15:30:17

Od: "Madziar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzenka <m...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.

> [...]
> ======---> Marzenka i Qba (18.03.01)<---======
> Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature please!
Swego czasu M. Basset ogłosiła przepis na pieczenie indyka na Thanksgiving.
Tak pieczony kurczak wychodzi F E N O M E N A L N I E !!!. Blacha, gaza na
piersi nasączona winem i topionym masłem, zakryty folią Al. Na koniec
pieczenia odkryć do zezłocenia. To tak w skrócie.
Pozdrowienia
Pawka
____
PM
<m...@p...onet.pl> or <m...@g...pl>

1. Data: 2001-08-27 16:03:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

:

> [...]
>i wewnatrz) wloze do zaroodpornego naczynia z przykrywka i pieke ok 1,5 godz

To gdzie wtedy chrupiaca skorka? MOje dzieci przez pewnien czas
wierzyly, ze kurczak to zwierze bez skory (Mamie sie jednak
wierzy...), hehehe potem mnie podejrzaly

Krysia

.

>posmaruj

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-27 17:09:37

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

no tak z chrupiaca skorka sa problemy jak sie zapomne, ale jak uwazam to na
15 min przed wyjeciem odkrywam brytfanke i piecze sie w "otwartej
przestrzeni" i skorka twardnieje:))

Kaczucha

wiadomosci news:3prkot0mnt7gpm3sfp8bpeu2p4rldl5i25@4ax.com...

.